Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#154 Ga je mee verdwalen

Ga je mee verdwalen Vele malen falen, ons geluk ophalen Wegrennen naar de plekken die we niet kennen Ik ontken dat ik je verwen, ik ben niet meer Dan wat jij wil dat ik ben, al herken ik mezelf Nog maar net in de pret waarmee jij me besmet Geleid door jou raak ik mezelf kwijt, ik lijd Aan de tijd, de drukte waar ik onder bukte Het lukte even, ik ben vergeven en geniet nu Van het leven dat jij me hebt gegeven

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ons geluk ophalen, vind ik een mooi gegeven. Helemaal mee eens, verklap je het ons nog met een volgend gedichtje?

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Meikiepeik, wat een liefdevolle uitnodiging voor je geliefde. Prachtig! Klein puntje; ik zou zelf niet ontkennen dat ik haar verwen... :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Besmettelijke pret....Leuk! Tip: ik dat ben in regel 5 loopt niet.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Meikiepeik, vanwege een misverstand en een vakantie, krijg je nu pas een reactie. Alsnog dus! Wat heb je mooi veel binnenrijm gebruikt! Daarnaast ook de Google-suggestie gebruikt, dat is leuk. Ik vind de zin 'wegrennen naar de plekken die we niet meer kennen' verrassend. IN de laatste twee regels zelfs twee keer binnenrijm op hetzelfde woord... Mocht je nog willen schaven aan je gdicht, ik begrijp dat je de woorden 'raak ik mezelf kwijt' hier gebruikt, en volgens mij is dat hier positief bedoeld. Ik was daardoor wel even in de war, omdat ik die uitdrukking alleen negatief kent. Ik weet niet of je dit expres hebt gedaan. Groet, Greetje Kruidhof