7 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
  • Pluslid

#153 Maffia

27 juli 2017 - 12:39
De duif fluisterde in haar oor: 'ik schijt je helemaal onder, prik je ogen uit en vreet je oogkassen helemaal leeg, totdat ik je hersens te pakken heb. Een rat op twee poten, dat ben je.' Ze weet niet waar ze moet kijken. Had ze het nu goed gehoord? Een duif die praat? Als ze voorzichtig naar het beest kijkt, ziet ze dat hij een smoking draagt en zijn wangen op een vreemde manier dik zijn. 'Wat zeg je, duifje?' fluistert ze terug. Ze is bang dat de mensen op het bankje verderop, haar horen. 'Luister 'chick', schreeuwt hij nu in haar oor. Mijn naam is Duif Corleone en ik doe je een aanbod dat je niet kunt weigeren. Je geeft je boterham nu aan mij en mijn 'fellas' of je gaat eraan.' Diane laat haar boterham vallen en loopt terug naar de filmset.

7 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
  • Pluslid
30 juli 2017 - 10:56
@Marietje, je bent de eerste ( ik zat er op te wachten) die het opvalt dat het wel een armoedige lunch is voor zo'n grote filmproductie :thumbsup: Ik heb daar over zitten dubben en dacht toen, ach het zal in die tijd vast wat eenvoudiger er aan toe zijn gegaan. Leuk dat dit je opvalt. Dankjewel :)