Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfopdracht # 152 de dikke dame

De dikke dame bleef maar eten ze wilde het voor zichzelf niet weten en plakte alle spiegels af Iedereen stond paf toen ze ineens ophield met vreten

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vreselijk lastig is deze opdracht, heb je de video gezien van André van Duin? Het deuntje zit nu in mijn hoofd en ik lees de inzendingen van anderen op dat deuntje. Dat lukt bij die van jou en van mij niet. Ik vind jouw idee in ieder geval wel grappig. Geen idee hoe je het in het juiste ritme krijgt helaas...plezier hebben we wel :D

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Manon, leuk onderwerp, maar inderdaad lastig qua ritme. En moet er niet een plaatsnaam bij? Wat vind je van Tiengemeten (is een bestaand eiland in Zuid Holland)? Misschien is dit een aanzet; Een dikke dame van Tiengemeten Die kon maar niet stoppen met eten Haar spiegels plakte zij af Dat is misschien lag Want haar omvang wilde zij niet weten (Is nog niet perfect qua ritme, stoei er zelf nog wat mee als je wilt. Maar vrijheid blijheid, Manon, als je het niets vindt, even goeie vrienden, hoor!)

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Manon, ook voor mij een moeilijke opdracht. Helaas is dit forum zo verslavend dat ik toch maar weer meedeed. Ik vind je onderwerp heel leuk, Groet Connie

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
bedankt voor de reacties. ik heb de opdracht vermoedelijk niet helemaal goed gelezen. ik zal mijn licht nogmaals opsteken. groetjes manon

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Manon, ... wat een leuk onderwerp; zeker doordat ze uit eigen wil "gezonder" begon te eten. Met plezier gelezen - limerick of niet.

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook ik moest lachen om de inhoud Manon, leuk! Het ritme kan ik ook niet helemaal vinden, daar zou je nog meer uit kunnen halen. Bedankt voor je bijdrage!

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De dikke dame bleef maar eten ze wilde het voor zichzelf niet weten en plakte alle spiegels af Iedereen stond paf toen ze ineens ophield met vreten
Hallo Manon, Het is strikt genomen geen limerick, maar wel verrassend! Groet weer van Wilma (mijn reacties worden wat korter nu)