Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 151 Voor Mizzy.

Ja, ik heb hem vermoord. Ik heb hem uit de helikopter geduwd en heb er geen spijt van. Hij heeft mijn zusje Mizzy vermoord en dacht er ongestraft mee weg te komen. Ik weet dat mijn zus zelfmoord pleegde maar dat kwam door hem. Hij had haar misbruikt, verkracht en vernederd. Er is niet eens een rechtszaak geweest omdat zijn vrienden hem een alibi hadden gegeven. Als je geld hebt dan denk je dat je alles maar kunt veroorloven. Mizzy was er zo kapot van dat ze niemand meer toeliet in haar leven. Zelfs mij niet, haar tweelingbroer. Maar toen leek het of ze opleefde want ze ging weer dingen doen, kwam haar huis uit en ging weer parachutespringen. Alleen, ze sprong wel maar deed haar parachute niet open. In haar woning vonden we haar afscheidsbrieven. Toen zon ik op wraak. Het heeft lang geduurd maar ik wist tot zijn vriendenkring door te dringen en had zelfs zijn vrijgezellenfeest georganiseerd. Wij zouden het vieren op een plek dat lastig over land te bereiken is. Dat had ik voorgesteld en regelde een helikopter met piloot. Die piloot was Jim, de vriend van Mizzy. Samen hadden we het plan bedacht. Wij dronken allemaal nog een drankje voor de vlucht. In het mijne zat niks maar in die van de anderen zat een verdovend middel. Het moest een verrassing zijn voor hem waar we heen gingen dus hij kreeg een blinddoek voor. Toen wij al een tijdje onderweg waren en het verdovend middel begon te werken heb ik eerst die twee vrienden van hem naar buiten geduwd. Ze stribbelden niet tegen. Hadden niet door wat er ging gebeuren. We vlogen ergens boven een korenveld. Tenslotte was het zijn beurt. Vlak voor ik hem een zetje gaf zei ik "met de groeten van Mizzy".

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een verdrietig verhaal, Andra. Je hebt het heel spannend en oprecht verteld, alsof je het zelf hebt meegemaakt. Ik hoop het niet, anders zal je binnenkort wel gearresteerd worden door deze bekentenis. :o Kleine opmerking: vernedert is met een d

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat je bekent en de oplossing van het raadsel nu eindelijk gevonden is. Nu hoef ik alleen maar te verwijzen naar jouw goede verhaal :D Graag gelezen! (Ik zie jouw stukje 2 keer, je kunt de titel aanpassen naar dubbel als je wilt)

Rol

  • Anoniem
Hallo Andra, Zo, jij weet van wanten. Als die boerenzoon een beetje verder vliegt met zijn drone, komt hij dus als het goed is nog twee lijken tegen. Je verhaal is heel helder opgebouwd en alle ingrediënten van de opdracht zijn erin verwerkt. Je gebruikt in je tekst relatief veel korte zinnen. Lees hem maar eens hardop voor, dan merk je het aan je ademmomenten. Kijk eens of je met de lengte van de zinnen iets meer kan variëren, daarmee krijgt je tekst een prettiger ritme om te lezen. Met plezier gelezen. Schrijfcoach Corrie

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een verdrietig verhaal, Andra. Je hebt het heel spannend en oprecht verteld, alsof je het zelf hebt meegemaakt. Ik hoop het niet, anders zal je binnenkort wel gearresteerd worden door deze bekentenis. :o Kleine opmerking: vernedert is met een d
Dank. vernederd aangepast. Het verhaal is geheel fictie maar waarom stoppen er nu 5 politieauto's voor mijn woning?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat je bekent en de oplossing van het raadsel nu eindelijk gevonden is. Nu hoef ik alleen maar te verwijzen naar jouw goede verhaal :D Graag gelezen! (Ik zie jouw stukje 2 keer, je kunt de titel aanpassen naar dubbel als je wilt)
Ja, per ongeluk twee keer hetzelfde geplaatst. Ik wil er 1 verwijderen maar zie niet hoe dat kan.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Andra, Zo, jij weet van wanten. Als die boerenzoon een beetje verder vliegt met zijn drone, komt hij dus als het goed is nog twee lijken tegen. Je verhaal is heel helder opgebouwd en alle ingrediënten van de opdracht zijn erin verwerkt. Je gebruikt in je tekst relatief veel korte zinnen. Lees hem maar eens hardop voor, dan merk je het aan je ademmomenten. Kijk eens of je met de lengte van de zinnen iets meer kan variëren, daarmee krijgt je tekst een prettiger ritme om te lezen. Met plezier gelezen. Schrijfcoach Corrie
Voor een lijk meer of minder draai ik mijn hand niet voor om. Figuurlijk dan. Bedankt voor de tip. ik zal naar de lengte van de zinnen kijken. Inmiddels wat aangepast. vind jij het een verbetering?