Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#151 - Hoe een seksschandaal te voorkomen

'Kijk dan zelf. Hij ademt niet meer!’ JP duwt op de borst en legt zijn oor tegen de mond van de man op het bed. ‘Wat heb je in vredesnaam met hem gedaan?’ ‘Nou, nog niks. Hij wilde dat ik hem blinddoekte voor ik zijn smoking uittrok.’ JP kijkt eens goed naar Molly. Haar borsten puilen uit een rood-zwart korset en de bovenrand van haar kousen snijdt in het vlees van haar dijen. ‘Kind, trek eens wat aan.’ ‘Moet ik een dokter bellen?’ ‘Jemig muts, een dokter krijgt er ook geen leven meer in. ‘ ‘Wat moeten we nu?’ JP’s voorhoofd rimpelt. Hij ziet de kop al voor zich ‘Man dood tijdens seksparty bij…’ ‘Wacht.’ Na wat een eeuwigheid lijkt, komt JP terug met een man die nog bezig is zijn hemd in zijn broek te proppen. ‘Wat hebben jullie in vredesnaam uitgespookt?’ ‘Kom op!’ JP trekt aan de sprei onder de dode man. ‘Help eens om hem hier in te wikkelen.’ Als JP de sprei dichtbindt met het bondagetouw dat Molly eerder naast het bed heeft klaargelegd, pakt de man zijn mobiel. ‘Je moet me nu met de heli ophalen. Ik heb een bijzonder pakketje om mee te nemen.’ ‘Ik ga alvast naar het heliplatform.’ En weg is JP. ‘Wat hebben jullie in godsnaam met hem gedaan?’ De man kijkt Molly nijdig aan. ‘Niks bijzonders, volgens mij had hij een zwak hart of zo.’ Ze bijt op haar lip. ‘Wat gaan jullie eigenlijk met hem doen?’ ‘Gaat jou niks aan.’ JP komt terug met een klerenkast van een man. Hij grijnst als hij Molly ziet, ze is vergeten dat ze haar jurk nog aan moest trekken. De klerenkast zwaait het ingepakte lijk over zijn schouders. Dan zijn de mannen weg.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Haha Marceline, ik was heel benieuwd naar je bijdrage. Krijgt ze dit gekoppekd aan liefde,erotiek of seks en, jazeker wel :thumbsup: . Je hebt het weer beeldend neerezet, ik zie het voor me. :thumbsup:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het was te verwachten dat de seks een rol ging spelen in jouw verhaal. Rood-zwart, borsten en een party en een lijk. En zie hier, een spannend verhaal. Graag gelezen!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marceline, de invullingen deze week zijn dolletjes en doen een groot beroep op onze fantasie. Ik moet er wel om lachen hoe jij het in jouw vaatje hebt gegoten. [JP duwt op de borst van de man en legt zijn oor tegen de mond van de man op het op bed.] Vind je het nodig om twee keer 'van de man' te schrijven? De borst en de mond zullen toch wel van dezelfde zijn? Eenmaal 'op' te veel. [Na wat een eeuwigheid lijkt, komt JP terug met een man binnen die nog bezig is zijn ...] Waarom 'binnen' na de man? Bedoel je dat men in een bordeel is? Het 'binnen' staat wat plompverloren. Suggestie, meer uitwerken? In 'heeft klaargelegd' zit m.i. meer muziek. [Na wat een eeuwigheid lijkt komt JP terug met een klerenkast van een man.] Voor mij niet fraai in een korte tekst, twee keer met dezelfde woorden je zin beginnen. (heliplatform kun je aan elkaar schrijven) Je was weer heerlijk onderhoudend bezig.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha een heli, daar had ik zelf ook aan gedacht maar toch niet gebruikt. Leuk om te lezen wat jij ervan hebt gemaakt. Ik ben het met Mili eens, twee keer het gebruik van 'na wat een eeuwigheid lijkt' leest in deze korte tekst wat minder mooi. Leuke invulling, ik heb het met plezier gelezen!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Interessante invulling a.d.h.v. de opdracht. :thumbsup: Voor mij leest het verhaal een beetje als mosterd na de maaltijd en ik ben dan ook meer benieuwd naar de scene hieraan vooraf. :unibrow:

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal voor jullie leuk reacties! @Nancy, het zal mijn slechte inborst wel zijn, maar bij die blinddoek gingen mijn gedachten als vanzelf naar een verhaal met een erotische kant. Dank voor je duimpje, @Madd, fijn dat je kwam lezen en het een spannend verhaal vond. @Blavatski, Peter Koelwijn, daar heb ik wel heel lang niet aan gedacht. Heette die blonde seksmachine niet Angeline? @Mili, Ook deze week ben ik weer blij met je scherpe blik en opmerkingen. Ik heb de schoonheidsfouten uit de tekst gehaald. Wat betreft het 'binne', dat was nog een tikfout en ik heb het woord verwijderd. Het is een goede suggestie de context wat meer uit te werken maar dan ga ik over de 300 woorden. De setting die ik in gedachte had was het huis van JP waar hij voor zijn zeer rijke/maatschappelijk vooraanstaande vrienden een seksparty geeft. Hiervoor heeft hij wat dames van lichte zeden ingehuurd. Maar het had inderdaad ook een bordeel kunnen zijn waarvan JP de eigenaar is. Fijn dat jet het heerlijk onderhoudend vod. @Brenda, Ja, leuk hè? al die verschillende invullingen bij dit teham Fijn dat je mijn invulling met plezier gelezen hebt. het tweemaal 'na wat een eeuwigheid lijkt' heb ik angepast. @Marietje, De scene die weer aan deze scene voorafgaat is vast ook een hele spannende, maar vialt net buiten het bereik van deze weekopdracht. Dank voor je duimje. Ik ben er blij mee.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoals jij het beschrijft is het een heerlijk verhaal. De heli vind ik voor de hand liggend maar met jouw manier van schrijven maak je alles goed, genoten!

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@i-Kat, Ik heb nog even een grote katapult overwogen, maar kon daar geen verhaal bij bedenken. Bij de heli wel. Maar fijn dat het een heerlijk verhaal was. En met 'jouw manier van schrijven maak je alles goed' vind ik en prachtig compliment. Dankjewel! @Richard, jij hebt ook alles door :D . dank voor je fijne reactie.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline hoe krijg je het op jouw wijze verzonnen. Heel leuk om te lezen. De vaart zit er goed in en vooral Molly vind ik komisch.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Spannend verhaal met veel vaart. Erg leuk. En JP als Balkenende die associatie geeft iets extra's :lol: De zin waarin een bondagetouw is klaargelegd lees ik alsof het is toegevoegd om het verhaal kloppend te maken en dat stoort me eerlijk gezegd ietwat.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel Pindarots, fijn dat je het erg leuk vond. Wat jammer dat die zin met het bondagetouw je stoorde. Misschien zit het niet zo zee in de inhoud maar in het gebruik van het woordje 'als'? Dat haalt natuurlijk de vaart uit het lezen.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marceline Als jouw naam er niet had bijgestaan, zou ik jou meteen als auteur aanwijzen. :-) Geweldig verzonnen, beeldend en de taal, stijl aangepast bij de personages. Vooral genoten van Molly. Opm. Op regel 3 een "op" te veel

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nel, Wat een prachtige complimenten! Dankjewel, ik ben er erg blij mee. :D Het "op' te veel op regel 3 heb ik verwijderd

Rol

  • Anoniem
Hallo Marceline, Je bent de derde in de rij die ik van een reactie voorzie en de verhalen zijn tot nu toe allemaal uniek. En als ik al het andere commentaar zo lees, staat we nog een hoop gevarieerde verhalen te wachten. Je hebt alle gevraagde ingrediënten weten toe te voegen. Wel zo handig dat je Molly de man niet weer in zijn pak hebt laten hijsen, maar voor het uitkleden geblinddoekt. Dat scheelt een hoop woorden... 'Na wat een eeuwigheid lijkt, komt JP terug met een man die nog bezig is zijn hemd in zijn broek te proppen.' Dat is een leuk beeld waarmee je de verbeelding van de lezer prikkelt, zonder het expliciet te zeggen. Wat zal die man gedaan hebben;-) Schrijfcoach Corrie

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline, terwijl ik mijn hersenpan samenkneep voor de opdracht, kreeg ik hier fantastische verhalen voorgeschoteld, alsof iedereen ze zo uit de mouw schudt. Ik vind het knap geschreven, mijn complimenten. Ook nog met je plaatsing in Alice XL. Graag gelezen, Connie

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo schrijfcoach Corrie, Dank voor de reactie. Ik vond het erg leuk om een oplossing voor alle ingrediënten te bedenken en samen te brengen in een plausibel verhaal. En ook alle andere 'oplossingen' zijn geweldig om te lezen. Wat mij betreft een heel geslaagde weekopdracht.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Connie, Dankjewel voor je complimenten. Ik ben er blij mee. En de plaatsing in AliceXL vond ik heel bijzonder, ik ben er nog steeds verguld mee.