Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#150 - Magische nacht

Mijn adem blaast zich in wolkjes een weg naar buiten en voegt zich voor mijn blik samen met de door het maanlicht beschenen honderden schapenwolkjes. Ik haal diep adem, laat de knisperende vrieslucht naar binnen stromen. Ik wil één worden met de magische hemel, haar absorberen. Ineens voel ik de aangename druk van een hand op mijn rug. Zijn warme adem in mijn nek. ‘Magisch hè?!’ fluistert hij me toe. Ik durf me niet te bewegen. Bang dat dit moment in het niets verdwijnt. Zijn hand glijdt verder om mijn middel. Subtiel, zodat de anderen het niet zien. We staan hier alsof we alleen op de wereld zijn. Wij alleen onder die immense, betoverende lucht. Ik voel een kriebel in mijn buik. Deze keer niet alleen van de kracht van de volle maan. Mijn benen voelen slap. Durf ik het aan dichter tegen hem aan te kruipen? Zijn greep verstevigt zich. Alsof hij me aanvoelt en zegt: ik ben hier. Langzaam ontspan ik. Geniet ik van zijn aanraking waar ik al maanden in stilte naar verlang. Zijn lippen voel ik in mijn haren. Ineens opent zich het wolkendek. De maan verlicht het landschap in een blauwbleek schijnsel. ‘Aaahhh, daar zijn jullie,’ hoor ik plotseling een opgetogen stem achter ons. Zijn hand laat mij los, alsof hij mij niet minutenlang vastgehouden heeft. Ik sta weer met beide voeten op de ijskoude grond. De betovering is verbroken. Maar als ik een uur later in mijn bed lig, voel ik nog steeds de kriebel in mijn buik. En hoop ik dat deze magische nacht een opstapje is naar meer.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps, Hedje, wat een wrede onderbreking van een magisch en sensueel moment door die opgetogen stem. Jammer voor HP dat de betovering is verbroken en zij daarna alleen in haar bed ligt. Laten we inderdaad hopen dat dit een opstapje is naar meer. Deel je dat dan ook weer met ons? Want dit is heel mooi geschreven, het doet mij uitkijken naar meer van jou!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi opgebouwde spanning en dan die anticlimax. Goed gedaan. Een kleine tip: misschien kan je af en toe wat alinea's of witregels aangeven? Dat verhoogt denk ik de leesbaarheid.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Heidje, Ja, wat een mooi en magisch verhaal. Graag gelezen en ik kijk uit naar een volgende vertelling. Ik ben het eens met Marceline, er mag meer witregel komen. De overgang in de eerste alinea van zelfbeschouwing naar het voelen van een hand op haar rug is te bruusk. Het zal prettiger lezen zijn als je daar achter de magische hemel absorberen, een nieuwe alinea begint. Maar het doet geen afbreuk aan je wondermooie vertelling, hoor. :o