Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 141 Liefde (2)

Naar Denemarken, vraagt Esina, ga je mee? Naar Denemarken? Ton zegt stellig nee. Naar Denemarken, echt niet, schat? Naar Denemarken? Dan niet, OK!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Naar Denemarken, vraagt Esina, ga je mee? Naar Denemarken? Ton zegt stellig nee. Naar Denemarken, echt niet, schat? Naar Denemarken? Dan niet, OK!
Esina is hardleers en volhardend.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helemaal fout, Ton. Denemarken is enorm leuk en je hebt daar een uniek Lego-pretpark. Dus gewoon gaan. Desnoods alleen. :o

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dos, eigenlijk is het verschrikkelijk sneu voor Esina. Eerst wilde zij naar Denemarken, maar kreeg Ton (de aan zijn woonstek verknochte Westlander) niet mee. Nu zij hier toegeeft ("dan niet, OK"), krijgt zij iets later te horen dat Ton het met een ander heeft aangelegd (#141 Voorbij). Maar ze was wel heel erg lief! Zij verdient beter, als ik eerlijk ben. Heb jij nog plek in het Geuldal?

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jules, goed dat je mij terecht wijst. Schuldbewust als ik ben, geef ik toe dat ik fout zit met Deerntje (zie #141, Voorbij). Ten aanzien van Denemarken; je enthousiasme is enorm maar steekt mij niet aan.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dos, eigenlijk is het verschrikkelijk sneu voor Esina. Eerst wilde zij naar Denemarken, maar kreeg Ton (de aan zijn woonstek verknochte Westlander) niet mee. Nu zij hier toegeeft ("dan niet, OK"), krijgt zij iets later te horen dat Ton het met een ander heeft aangelegd (#141 Voorbij). Maar ze was wel heel erg lief! Zij verdient beter, als ik eerlijk ben. Heb jij nog plek in het Geuldal?
Nee Ton, beslist niet. Ik en het hele Geuldal zitten barstensvol. Bovendien zijn wij hier niet gesteld op invloeden van buitenaf en zeker niet op asielaanvragers uit het Westland met ook nog eens aangeleerd Deens accent, met die rare ø-klanken. Probeer het maar op Røttummerplaat.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Of het goed is daar kan ik niets over kwijt Geen ervaring in rijmelarijen, tot mijn spijt Nooit eerder gehoord van Kwatrijnen Is voor mij Chinees, die van de Mandarijnen :D In ieder geval vond ik het ik het leuk om te lezen :)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nancy, dank voor je mooie reactie! En nog wel op rijm, goed gedaan voor iemand die zegt er geen ervaring mee te hebben. Goed gedaan, hoor! Je inspireert me jou te danken middels onderstaande bonus; Smaak van mandarijn, je weet hoe die is Sappig en zoet, toch o zo lekker fris Eigenlijk Chinees, maar toch oranje Ik eet 'm liever dan rauwe vis