Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

free writing 137

Het is maar een spel… Een spel? Nou het voelt anders verdomd serieus. ‘Jeetje, waar blijven die anderen nou,’ zegt Marion terwijl ze verbeten om kijkt. Pieter staat op een afstand te zwaaien. Marion voelt de tranen op komen. Ze vecht tegen de elementen. Haar armen voelen zwaar. Het zoute water prikt in haar ogen. De zon brand ongenadig. Ze voelt dat ze valt. Ze zinkt naar de bodem. Ze ziet een tunnel van licht aan de zijkanten staat iedereen die van haar houdt. Sommigen zijn overleden. Ze voelt een groot geluk. Ze wil niet meer terug. Nooit meer. Ze zakt steeds dieper. Wat een heerlijke wereld…. Even later heeft ze het steenkoud. Ze spuugt water…verdwaasd kijkt ze om zich heen. Kwaad zegt ze,’ het was toch maar een spel,’ en slaat Pieter op zijn schouder. Verlangend naar de wereld onder water die ze nu heeft leren kennen.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
even mijn eigen commentaar op de methode. eerst voelde ik me even 'gejaagd, 'maar ik ben niet helemaal vreemd met het concept zomaar beginnen, alleen verbind ik er geen tijd limiet aan. leuke uitdaging en toch iets met een kop en staart weten te produceren! gr Manon

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Stagiair
  • Redacteur
  • Uitgever
Hallo Manon, dat opgejaagde dat hoort er ook een beetje bij. Meestal verdwijnt dat na de eerste paar zinnen om tegen het eind, als de tijd bijna om is, weer terug te komen :-). Leuk freewriting stukje over een universeel thema: verdrinking. Grappig dat je er een 'happy place' van hebt gemaakt.