Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 137 Laatste wil

# 137 Als jij dan begraven ligt en ik ga dood dan wil ik dat ze mijn lichaam vormen zo dat mijn hoofd kan liggen in jouw hals waarbij mijn arm dan over jouw borstkas ligt zo dat mijn hand op jouw schouder rust en dat mijn knie gebogen op de botten van jouw bovenbenen ligt zo wil ik dat zo sterk wil ik dat het blijft

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Willemina, IJzersterk, deze liefdesverklaring. Heeft me ontroerd! :thumbsup: :thumbsup: Met vriendelijke groet, Ton Badhemd

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja mooi! Beeldend. De herhaling van het woordje -zo- werkt hier heel erg goed: dwingend omdat ook de iefde dwingend is. Goed gedaan! :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mooi Willemina. "Dat wil ik ook :nod: ". Een spontane oprisping, of eerst over nagedacht? Diepe liefde roept soms de meest wonderlijke beschouwingen op. Heel graag gelezen, Succes met afscheid nemen van huis en tuin, Connie

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi, Willemina. Erg knap gedaan in zo'n korte tijd. Een bestendige liefde om jaloers op te zijn.
Dankjewel, Annemieke. Een fijn compliment.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Willemina, IJzersterk, deze liefdesverklaring. Heeft me ontroerd! :thumbsup: :thumbsup: Met vriendelijke groet, Ton Badhemd
Het grootste compliment dat je me kunt geven. Dankjewel, Ton Badhemd. Vriendelijke groet, Willemina

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja mooi! Beeldend. De herhaling van het woordje -zo- werkt hier heel erg goed: dwingend omdat ook de iefde dwingend is. Goed gedaan! :thumbsup:
Marietje, Waar was je al die tijd? Ook jij bedankt voor je lovende woorden, ik ben er erg blij mee.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mooi Willemina. "Dat wil ik ook :nod: ". Een spontane oprisping, of eerst over nagedacht? Diepe liefde roept soms de meest wonderlijke beschouwingen op. Heel graag gelezen, Succes met afscheid nemen van huis en tuin, Connie
Spontaan geschreven, Connie, en daarna íets bijschaafd. Fijn dat je het graag gelezen hebt. :) En bedankt voor je goede wensen. Groet, Willemina

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, ik denk dat dit het mooiste is dat ik van je heb gelezen. Eerst irriteerde het 'zo' mij en ik herlas en herlas en het was goed. Ontroerende liefde spatte van mijn scherm af. Zo goed. :thumbsup:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik begraven zou worden, dan ook zo en zo en zo. Maar ik word gevriesdroogd en de ruimte ingeschoten. Dan heb je zus en zo niet veel meer te willen. Misschien voorbij Mars. Maar dat zie ik dan wel.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Willemina, nogmaals gelezen, wederom ontroerd! En weer stil van geworden! Met vriendelijke groet, Ton Badhemd

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, ik denk dat dit het mooiste is dat ik van je heb gelezen. Eerst irriteerde het 'zo' mij en ik herlas en herlas en het was goed. Ontroerende liefde spatte van mijn scherm af. Zo goed. :thumbsup:
Wat een mooie reactie, Mili, dankjewel.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik begraven zou worden, dan ook zo en zo en zo. Maar ik word gevriesdroogd en de ruimte ingeschoten. Dan heb je zus en zo niet veel meer te willen. Misschien voorbij Mars. Maar dat zie ik dan wel.
In mijn geval heb je zus en zo ook niet veel meer te willen. Misschien moet ik het notarieel vastleggen. Dank voor je droge reactie.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Willemina, nogmaals gelezen, wederom ontroerd! En weer stil van geworden! Met vriendelijke groet, Ton Badhemd
Nogmaals bedankt, Ton. De laatste alinea kun je ook nog zo lezen dat je de klemtoon elke keer op een ander woord legt. Vriendelijke groet, Willemina

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is de meest ontroerende liefdesverklaring. Zo van iemand houden dat je niet wilt dat de dood je scheidt. Nog mooier dan het verhaal zelf lijkt mij om zo'n liefde te ervaren.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mooi, Willemina, ... moge het in je gedachten zo blijven. Je hebt me ontroerd. PS Ik las daarnet dat je gedichtje gepubliceerd zal worden in Alice. Van harte gefeliciteerd met dit gebeuren!

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, ik ben er ook nog steeds van onder de indruk. Woorden om te koesteren :nod: Mag ik deze tekst bewaren voor "ooit". De intensiteit is voelbaar. en ook @ Marcelline een soort van 'getuigenis" :Zelf ervaar ik het soms als moeilijk om de diepte van mijn relatie onder woorden te brengen. 47 jaar,gelukkig met nog steeds 'verliefdheid', getrouwd roept vaak sarcasme op in de maatschappij. Nogmaals mijn dank Connie

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, ik ben er ook nog steeds van onder de indruk. Woorden om te koesteren :nod: Mag ik deze tekst bewaren voor "ooit". De intensiteit is voelbaar. en ook @ Marcelline een soort van 'getuigenis" :Zelf ervaar ik het soms als moeilijk om de diepte van mijn relatie onder woorden te brengen. 47 jaar,gelukkig met nog steeds 'verliefdheid', getrouwd roept vaak sarcasme op in de maatschappij. Nogmaals mijn dank Connie
@Connie, jij hebt dus zo'n huwelijk! Wat heerlijk en wat mooi! Blijf het koesteren, de maatschappij is vaak onbegrijpelijk. Laat ze kletsen en geniet. (PS: zelf ben ik ook heel gelukkig getrouwd hoor!)

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Stagiair
  • Redacteur
  • Uitgever
Erg mooi Willemina. Zo mooi dat ik het graag zou opnemen in Alice (het literaire tijdschrift in Schrijven Magazine) in het nummer dat begin juni verschijnt. Vind je dat goed?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is de meest ontroerende liefdesverklaring. Zo van iemand houden dat je niet wilt dat de dood je scheidt. Nog mooier dan het verhaal zelf lijkt mij om zo'n liefde te ervaren.
Wat dat laatste betreft: ja en nee, Marceline. :) Heel erg bedankt voor je mooie reactie.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, ik ben er ook nog steeds van onder de indruk. Woorden om te koesteren :nod: Mag ik deze tekst bewaren voor "ooit". De intensiteit is voelbaar. en ook @ Marcelline een soort van 'getuigenis" :Zelf ervaar ik het soms als moeilijk om de diepte van mijn relatie onder woorden te brengen. 47 jaar,gelukkig met nog steeds 'verliefdheid', getrouwd roept vaak sarcasme op in de maatschappij. Nogmaals mijn dank Connie
Connie, Ook jij nogmaals bedankt. Ik vind het fijn dat de tekst zoveel met je doet en jouw woorden raken mij dan weer. Het doet me echt iets dat je deze tekst wilt bewaren. Dus ja, asjeblieft. Hartelijke groet, Willemina

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[quote=Willemina]
@Willemina, Connie, Ook jij nogmaals bedankt. Ik vind het fijn dat de tekst zoveel met je doet en jouw woorden raken mij dan weer. Het doet me echt iets dat je deze tekst wilt bewaren. Dus ja, asjeblieft. Hartelijke groet, Willemina
Alle eer komt je toe, Willemina. Net besproken met mijn "grote liefde". Hij is het helemaal eens. Ik dacht zelfs nog 'muziek eronder laten zetten... wat zou dat mooi zijn!'. Fijne dag verder, Connie

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een historisch moment, Willemina (hij wou het weer, mijn computer); proficiat. Bij mijn weten ben jij de eerste van wie hier gevraagd wordt iets te mogen plaatsen in Alice. Het hoogst haalbare. Te vergelijke met olympisch goud, maar dan op SOL-niveau.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een historisch moment, Willemina (hij wou het weer, mijn computer); proficiat. Bij mijn weten ben jij de eerste van wie hier gevraagd wordt iets te mogen plaatsen in Alice. Het hoogst haalbare. Te vergelijke met olympisch goud, maar dan op SOL-niveau.
(Gelukkig, geen rode puntjes onder een verkeerde naam. Lol.) Ik zat nog bij te komen van de schrik, Dos. Maar van jouw reactie schoot ik in de lach waardoor de adrenaline weer is gezakt naar een hanteerbaar niveau. Dank daarvoor, en ook voor je felicitatie.