Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#131 - Jesstin Klaber

‘Wat geweldig dat jij de hele dag met mij meeloopt. En nee niet als een assistente. Zo moet je het niet zien. Ik wil gewoon met iemand van buiten de politiek een gesprek aan gaan. Dat vinden wij belangrijk als partij. Wij willen dat men meer met elkaar praat en naar elkaar luistert in plaats van naar elkaar te schreeuwen. En dat wil ik hiermee uitdragen.’ Zet Jesse Klaver uiteen. Zou hij lang over dit pleidooi hebben nagedacht? ‘En jij bent daarvoor uitgekozen. Samen gaan we zorgen voor verandering. Verandering in jou én mijn leven. Voor één dag. Het klinkt misschien een beetje ambitieus. Maar dit gaat allebei onze levens veranderen, beïnvloeden in ieder geval.’ Gaat hij verder. Het zet de toon voor de rest van de dag. ‘Rutte en Wilders zouden zoiets ook eens kunnen doen. Met het volk in gesprek gaan in plaats van het volk boos maken en inspelen op de gevoelens die onder de mensen spelen.’ voegt Jesse er aan toe. Ik krijg er geen speld tussen. Die man is zo enthousiast. Ik ben best wel van mijn stoel geblazen door zijn overredingskracht en positiviteit. Ik voel me een pubermeisje bij show van Justin Bieber. En ik heb een meet en greet. ‘Wauw, het klinkt inderdaad ambitieus, u denkt groot.’ Yes ik heb eindelijk ook iets kunnen zeggen. Het rare is: Ik geloof hem. Ik heb een politicus nog nooit zo betrouwbaar gevonden. ‘We hebben vanavond een meet-up. Nog nooit kwamen er zoveel mensen naar een meet-up van GroenLinks. Het is geweldig! We hebben zoveel vrijwilligers die zich inzetten voor verandering. Verder hebben we vandaag nog een aantal debatten en een interview.’ Vertelt Jesse alvast. Ik weet wat mij te wachten staat. Een dag waar je veel energie voor nodig hebt. Een dag vol enthousiasme en positiviteit. En als het me lukt om iets zinnigs te zeggen komt er misschien zelfs nog tweerichtingscommunicatie op gang.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
inezarts, Ik vind het grappig en de titel origineel. Let op je opmaak en de interpunctie. Voorbeeld:
En dat wil ik hiermee uitdragen.’ Zet Jesse Klaver uiteen. Zou hij lang over dit pleidooi hebben nagedacht? ‘En jij bent daarvoor uitgekozen. Samen gaan we zorgen voor verandering. Verandering in jou én mijn leven. Voor één dag. Het klinkt misschien een beetje ambitieus. Maar dit gaat allebei onze levens veranderen, beïnvloeden in ieder geval.’ Gaat hij verder.
in gangbare opmaak: En dat wil ik hiermee uitdragen,’ zet Jesse Klaver uiteen. Zou hij lang over dit pleidooi hebben nagedacht? ‘En jij bent daarvoor uitgekozen. Samen gaan we zorgen voor verandering. Verandering in jou én mijn leven. Voor één dag. Het klinkt misschien een beetje ambitieus. Maar dit gaat allebei onze levens veranderen, beïnvloeden in ieder geval,’ gaat hij verder.