Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#118 klote feest

hoi, het verhaal is gebasserd op een gebeurtenis bij mij in de buurt. ik mocht meespelen in een oefening voor brandweer, ambulance en politie. informatie over die avond: http://www.112vallei.nl/page/Nieuwsdetail/36337/h… “Shit!” ik sla hard op de vensterbank. “Shit, shit en nog eens shit!” door de rook heen zie ik niets meer. Ergens in de buurt moet de rest wel zijn. Ik hoor ze in ieder geval wel. Rafaël ziet de lol er wel van in. “Guys, let’s party!” schreeuwt hij hard als er op de gang: “Politie!” klinkt. “Ik weet niet wat jullie denken, maar mij krijgen ze hier niet weg. Dit is ons feestje en zij zijn niet welkom.” Hij blokeert de deur. Mijn buik kriebelt. Toch best spannend. Dan gaat alles heel snel. De politie stormt naar binnen. Met wapenstokken in hun handen drijven ze als een stel jagers hun prooi in een hoek. Ik zet het op een rennen. Ik voel hoe twee zware mannen bovenop me springen. Met een smak val ik tegen de grond. Ik kan geen kant meer op. “Wat een klote feest.”

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi GameAlien. Leuk die link erbij, maakt het wel heel echt. Het verhaal op zich heeft het naar mijn mening niet nodig hoor. Ik kan het me goed voorstellen, zoals je het beschrijft. Toch best spannend. Dit kan weg, nl je schrijft al: mijn buik kriebelt. Overigens weet ik niet precies wat ik me daarbij moet voorstellen in een angstfase. Misschien: Ik krijg pijn in mijn buik van de barricade van de deur. Leuk dat je schrijft, veel succes!