Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

opdracht # 112 - pril

Avondzon, bank aan kanaal, jong, vrouw in wording, hand in hand. Dagpauwoog in buik, draai van hartchakra, draai van onstopbaar, onhoudbaar lot. Lach, traan, kus, droom van wit kant als bruidsjapon. Jasmijn in neusgat, roos in oog, doorn in blond. Prins op wit paard in galop, mond op mond, hartstocht stijgt tot groot hoog climax. Ontlading volgt. Voldaan op bank aan kanaal in maanlicht, vrouw nu, vruchtbaar, vol, Ontmaagd, rijp, klaar voor trouwpartij, baart kroost; spaart mensdom voor ondergang.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Blavatsky toch, dat allemaal buiten op het bankje aan het kanaal? Niemand komen kijken? Ik zie het zo gebeuren. Heb zelfs last van plaatsvervangende schaamte. Maar trek je daar niets van aan; dat is mijn probleem. Het was zeker en vast een leuke herinnering. Ook graag (met een glimlach) gelezen.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Blavatski, deze is echt leuk gedaan! Ik zie het zo voor me hoe jullie... Nu ja :o Graag en al verschillende keren terug gelezen.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Dos, fijn dat je langskwam, hier op het forum, (niet bij het bankje) en dat je de é-loze inzending wel kon waarderen. Sta er zelf wat raar tegenover hoe het pril liefdesgebeuren in SOL terechtkwam in een schrijfstijl die mij onbekend voorkwam. :o

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Joke, fijn dat je de "pril"-inzending kon waarderen. Begrijp zelf niet wat me bezielde toen ik het schreef, zo on-Blavatsky-achtig. Ik vond het moeilijk om iets zinvols te maken zonder het éétje. :o

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi gedaan Blavatski. Het gevoel zo duidelijk voor mij op de voorgrond en dan zonder "e". Heel knap en met glimlach gelezen!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Tja, potverdekke, zit er toch nog een e in en dan nog wel in 'een neusgat. kHeb de tekst wel tiental keren gelezen en herlezen en toch... Heel scherpzinnig en humoristisch ook nog! Knap! :o

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een verhaal, Blavatski, en dat allemaal op dat bankje aan het kanaal.Je beschrijft in zo'n klein beeetje tekst zoveel, dat vind ik knap gedaan. Mooi!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Er waren bij mij ook twee e's ingeslopen, Blavatski. Inderdaad onvoorstelbaar dat je daar zelf overheen leest.

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel leuk! Je laatste zin 'baart kroost; spaart mensdom voor ondergang' is heel grappig. Alsof hun bloeiende romance de wereld gered heeft ;)