Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#108 Zoveel overwinningen

Michael, Gisteren stond je er weer. Voor de zoveelste keer. En toch blijf je doorgaan, hoewel je eigenlijk al alles gewonnen hebt. Zelf kom ik uit Nederland, en zie ik dat onze zwemmers er weinig van bakken. Natuurlijk zijn er interne problemen, maar het komt ook doordat ze slecht met de druk om kunnen gaan. Jij hebt daar nooit problemen mee gehad. Constant bleef je je favorietenrol waarmaken. In het dagelijks leven coach ik mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Van post traumatische stresstoornissen tot langdurig werklozen, ik zie het allemaal langskomen. Ik leer ze om hoge doelen te stellen, en hun overwinningsmentaliteit aan te spreken. Soms kom ik hopeloze gevallen tegen, die de moed al lijken te hebben opgegeven. Dan zet ik door, en pas ik dus ook zelf die overwinningsmentaliteit toe, die ik van jou geleerd heb. Mijn vrouw vindt je trouwens aantrekkelijk. En ze heeft gelijk. Je gespierde torso, perfecte afmetingen, je intelligente, aandoenlijke uitstraling. Zelfs de vlekken rond je schouders zijn mooi. En dan heb je ook nog die twee arrestaties, waardoor je een briljante combi hebt van de bad boy en de perfecte schoonzoon. Ik val normaliter niet op mannen, maar zou voor jou graag een uitzondering willen maken. Het spijt me als je die laatste alinea ongepast vindt. Ik wil alleen mijn diepe bewondering voor je erin door laten blijken. Ik stop nu met schrijven, want ik heb vanmiddag nog twee groepen. Hele leuke trouwens, met heroïne verslaafden en mensen die recent een of meerdere zelfmoordpogingen hebben gedaan. Maar het gaat wel goed met ze komen. Zeker als ik ze van de methode Phelps kan overtuigen. Groetjes, Een bewonderaar.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Virtuoso. Mooi neergezet, die Phelps methode. Ik kan "aandoenlijke" uitstraling niet zo goed plaatsen. Succes bewonderaar met je groepjes!

Rol

  • Anoniem
Hallo Virtuoso, Alleen al om zijn 23 gouden medailles is hij het bewonderen waard, maar die zwemmers zijn over het algemeen ook wel mooi gebouwd. Mooi hoe je in je brief zijn overwinningsmentaliteit over je eigen werk heen legt. Schrijfcoach Corrie