`#108 Brief aan Yuri
Voor Yuri.
Zo ver heb je je gekwalificeerd en nu dit vandaag, de uitspraak van de rechter.
Ik wil je heel graag een hart onder de riem steken.
Wat er nu exact is voorgevallen, weet ik niet. Ik wil het zelfs niet weten. Via de media komt het vervormd over, denk ik altijd maar. Iedereen probeert zijn eigen hachje te redden. Het gaat altijd over geld en banen.
Zo'n immense discipline heb je jezelf opgelegd. Je zelf uit een heel naar diep dal gehaald. Je was er bijna en nu deze diepe deceptie.
Ik kan alleen maar zeggen tegen je: "Hoe naar dit ook is, er komt een nieuwe dag en daar zal je weer kunnen zegevieren.
Weet dat heel veel mensen over de hele wereld met je mee voelen, ook al voel je je nu misschien compleet alleen staan."
Als je winnaar bent, ben je de gevierde jongen. Als je dit mee maakt, zijn er gelukkig mensen, die dit kunnen delen met je en zich jouw narigheid aan trekken. Voel het als kracht, om opnieuw weer te starten in je leven. Wie vergist zich nu nooit in zijn leven?
Het was alleen zo cruciaal. Voor mij werkt het om te bedenken, dat het blije kind in je wakker werd en je ondeugende dingen ging doen. Zo blij was je wellicht, dat je in de finale terecht gekomen was.
Een kind kan fouten maken, de volwassenen kan dat wel degelijk ook, echter hij wordt daar keihard op afgerekend.
Voel mijn persoonlijke steun en pak letterlijk je verlies op en ga verder. Dat is de enige weg te gaan.
Zoek een fijne omgeving, waar de drang niet sterk is, wellicht kan je dan beter aarden. En schijnt het zonnetje lekker warm je tegemoet en met fijne mensen om je heen. Streef niet zo'n hoog doel meer na, Sport is ook een verslaving, echter die wordt door iedereen aangemoedigd en bekroond.
Houd moed en bedenk jouw tijd komt nog!
Een meevoelend medemens.
Hallo mw.Marie, Discipline
Dank schrijfcoach Corrie voor
Wat een geluk dat Yuri i.i.g.
Dank je Meta voor het
Dag mw.Marie, een heel mooie
Dank Blavatski, voor je
Ik vraag me af hoe erg het
Mooi verwoord: nooit opgeven,
Fantastisch Tja, dank voor je
Dank je Joke, voor je