Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#108 - Voor Evi Van Acker

Liefste Evi, Moeiteloos – zo lijkt het wel – laat je je drijven door de wind en indien je romanticus was als ik liet je je mooie blonde haren eens meegenieten. Maar ze zitten steeds strak in een knotje, net zoals je afgetrainde lichaam in het pak. Ik heb gehoord dat je strijd vooralsnog niet naar planning verloopt want je staat op de tiende plaats en naar de laatste berichtgeving ben je nog verder weggezakt. Je hebt echter nog enkele races voor de boeg en je kunt het nog goed maken denk ik! Sterk je met de gedachte menig Jan Modalen levenskracht te schenken. Wie namelijk op een tv scherm een amazone als jij aanschouwt, jij die de meedogenloze wind aanwendt terwijl de meeste mensen nog niet eens hun eigen innerlijke vuur de baas zijn, is tot tranen toe bewogen. Hopelijk maakt de regie een grote fout en laat ze ons morgen tien minuten lang genieten van alleen jouw kunsten. Groeten, Jan

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooie brief, uit het hart geschreven. Ik kende Evi niet, weet nu wie zij is, prachtige tak van sport heeft ze.

Rol

  • Anoniem
Hallo ThomasGeoffroy, Haha, strak in een knotje en strak in een pak, als een amazone die de wind berijdt… Jammer toch dat niet elke sporter van de start tot het einde van de race gevolgd kan worden. Ik pleit voor een GoPro op de mast… Schrijfcoach Corrie