Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#106 Nooit of te nimmer

Terwijl plotseling de lieve dronken oma geenszins de rum-watermeloen wil laten staan, ofschoon dat toch wel beter voor haar welzijn is, waardoor zij haar gemacereerde benen heel gehouden zou hebben en dus niet als levensgevaarlijke dame gewankeld zou hebben tijdens de zomerse augustusmaand, zodat zij alsnog het suikerbrood genuttigd zou hebben in Friesland.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mw. Marie, Een verhaal vol fantasie. Maar de zin is volgens mij niet af: Terwijl plotseling .....(jouw stukje) Dan moet er nog iets volgen dat aansluit op het begin; bijvoorbeeld: rinkelde er een bel of iets dergelijks

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Origineel gevonden oma die de rum met watermeloen niet kan laten staan. Drank maakt meer kapot dan je lief is blijkt maar weer.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Nel. Helemaal met je eens, echter ik heb het echt geprobeerd met 7 zelfstandige naamwoorden. Misschien iets te strak aan de opdracht gehouden.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Nyceway. Dat is zeker, echter hier komt een herinnering boven bij mij aan iemand, die het zeker goed kon managen en gelukkig niet echt haar benen bezeerde!

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je schrijfcoach Thérèse, was een hoofdpijn opdracht, maar heb goed kunnen nalezen hoe het zit met de bijwoorden etc! Missie gelukt, nu nog beter oefenen!

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Maddbrug voor het lezen van mijn tekst. Ik geniet oprecht van fantasie! Dank je Joke voor het lezen en je compliment!