Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#106 - Maak dat maar mee

Zodra zich daar die hemelse, meesterlijk gevormde watermeloenen smakelijk verspreidden, zodat het vreemd aandoende donkergrijze vruchtvlees onverwachts de overblijvende tanden van een verbijsterde oma verbrijzelde, waardoor de meer dan verdachte tandarts nog preciezer werkte dan anders, terwijl zijn van overbodig vet ontdane, getalenteerde, bijna tandeloze kippen wel degelijk ritmisch leerden trippelen naarmate augustus vorderde, tenzij ze niet eerder in de verdonkeremaande pot belandden nadat ze vreselijk verwond zouden geraken door geïnfecteerde honden, waarheen die daarna ook zouden vluchten, besloot Zachary wijselijk om nooit meer watermeloenen en kippen genetisch te manipuleren.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik begon te tellen maar ben ermee gestopt. Een beetje meer van het ene en wat minder van het ander veronderstel ik. Een kop is er niet echt, het is meer een lang einde. Een lange staart dus.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Fantastisch Marlie, heel fijn om te lezen. Ja heel moeilijke opdracht, vond ik ook. Wel heel graag gelezen en wat een perfect verrassend einde!

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Marlie, ergens halverwege verdwaalde ik in je woorden :confused: Ik kon de kippen niet meer met de watermeloen rijmen, maar op de één of andere manier vermoed ik dat de tandarts niet helemaal koosjer is .

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marlie, ik heb het verhaal drie maal aandachtig gelezen en je zult het niet verwachten, maar ik durf er iets onder te verwedden dat niet de tandarts, maar de gemanipuleerde kippen de hoofdschuldige zijn. Ik zou het onderzoek in die richting verder leiden.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mw marie, dank voor het lezen. Fijn dat je het verrassend vond. Dank je Meta, je weet nooit waarmee die tandartsen bezig zijn in hun achtertuin. Ik denk dat hij iets goed te maken had met die oma want hij had haar pot ontvreemd. Om kippesoep of koude watermeloensoep te maken, wie zal het zeggen. Leuk dat je toch een poging waagde doorheen mijn dwaalhof! Dos, de kippen hebben talent voor ritme. Da's dan ook alles. Voor de rest zijn ze te stom. Het is weer de schuld van de mens, die Zachary. Omdat je me bewust afleidt van mijn onderzoek, noteer ik je als mede-verdachte. Bedankt voor het lezen. Mili, Tja, Nel en maddbrugg, dank jullie wel voor de fijne reacties en complimenten.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Een heerlijk onbegrijpelijk verhaal met een onverwacht slot! :) :thumbsup: Tellen hebben we in dit geval maar niet gedaan, :) .