Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#106 Verlangen

Oma sneed de rijpe watermeloen doormidden terwijl het zachte verlangen door haar heen stroomde, want ze stelde zich voor hoe het zoete sap - zoals die ene keer ergens in augustus - over haar trillende kin droop, toen de niet onknappe marktkoopman haar knipogend voerde, zodat ze zich even jong en aantrekkelijk voelde, waardoor ze alsnog wenste dat het nooit voorbij was gegaan, en ze zuchtte heel diep.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Oma's en haar herinneringen... we zuchten even mee. Mooi verhaal. :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ga mee in bovenstaande commentaren, fantastisch weergegeven, vooral en ze zuchtte heel diep, vind ik mooi aan het einde!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het sap van de watermeloen vloeit hier deze week welig; zo ook bij jou. Hij vraagt er ook om. Weer een leuk verhaal, Meta. 'ontzettend knappe' vind ik niet zo geslaagd. Die versterking van 'knap': knapper dan knap. De niet onknappe marktkoopman vind ik spannender, mysterieuzer en geloofwaardiger.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het sap van de watermeloen vloeit hier deze week welig; zo ook bij jou. Hij vraagt er ook om. Weer een leuk verhaal, Meta. 'ontzettend knappe' vind ik niet zo geslaagd. Die versterking van 'knap': knapper dan knap. De niet onknappe marktkoopman vind ik spannender, mysterieuzer en geloofwaardiger.
Dos, je bent helemaal geweldig. Ik ga het meteen aanpassen. Ik vond het ook een beetje zoetsappig klinken, maar kon door al het gepuzzel met de woorden door de bomen het bos niet meer zien. :rolleyes: Bedankt voor de tip!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Meta, zet oma op een datingsite als cougar en ze zucht nog dieper. Ze zal het net zo heerlijk vinden als de watermeloen. :D Een lieve zin.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Meloenen zijn ook heerlijk. Oma geniet nog heerlijk na. (voorbij was gaan of voorbij was gegaan?)