Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

opdracht # 106 - het glazen muiltje

Er was eens een stokoude Oma die, terwijl de tranen overvloedig over haar gerimpelde wangen liepen, graag vertelde hoe ze lang geleden, op een warme zomeravond in augustus verplicht werd om haar twee, boze stiefzusters in kostbare feestgewaden te hijsen voor het koninklijk bal, waardoor ze bijna te laat kwam om in een betoverde watermeloen naar het sprookjesachtige kasteel van de prins te rijden , zodat ze daar op de marmeren trappen haar glazen muiltje kon verliezen, zoals in het sprookje wordt verhaald.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw Blavatski, een sprookje in één zin, heel fijn! Vertelt oma dan ook over haar liefde voor de prins? Die watermeloen, een prachtige koets was dat...

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Blavatski, origineel om de klemmen, stroppen en boeien van deze week luchtig te verpakken in een oud sprookje. Je mag hier en daar wel een komma plaatsen, dat verhoogt het leesplezier nog meer.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Een verhaal om een paar keer te lezen... :thumbsup: Mooi gedaan! Dat er wat (te) veel bijvoeglijke naamwoorden in staan... ach... :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag mw.Marie, dank je wel voor het leuke commentaar. Ik hoop voor U dat de kleinkinderen gaan komen en dat ook deze generatie nog van sprookjes kan genieten. :o Ik wens je een fijn weekend toe.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Dos, fijn dat je langskwam en positief commentaar achterliet. De komma's heb ik toegepast! :o Ik wens je een fijn weekend toe.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Thérèse, fijn dat U langskwam en zo'n positief commentaar achterliet. :o Gelukkig had U geen moeite met het teveel aan bijvoeglijke naamwoorden. Ik wens U een fijn weekend toe.