Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 106 Uitdrogingsdood

Terwijl we begin augustus met het hele gezin, inclusief mijn lieve oma, onder een tropische hitte van een heerlijke, ontspannen vakantie terug huiswaarts reden, begaf onze oude auto het ineens, waardoor we hulpeloos langs de weg kwamen te staan, met gevolg dat we smachtten van de dorst en we mogelijk waren uitgedroogd als we niet toevallig aan de overkant een levensreddend kraampje met grote watermeloenen hadden zien staan, zodat we gered waren van een verschrikkelijke uitdrogingsdood.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi verhaal, Jules. De meloenen die levens redden. Ter overweging: wat mij betreft zou het laatste deel vanaf "zodat...." weg kunnen en dan is het verhaal alsnog compleet. Nu staat het er een beetje dubbelop. Uiteraard beslist dr schrijver.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jules, zo bont hebben we het hier nog niet meegemaakt: de watermeloen als levensredder. Veronderstel dat dat tentje er niet was geweest. Dan had je daar mooi staan te kijken, met je hele gezin en oma. Daarom, als ik met vakantie ga neem ik altijd een grondboor mee. Luuk verhaal, Jules.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo @ Mart33n, niceway, Blavatski, Meta , Nel, Dos, Mw. Marie en Milli: Jullie lieve en leuke reacties hebben mij goed gedaan. Iedereen erg bedankt daarvoor. @ Beste Nel: Je hebt volkomen gelijk. Ik vond het zelf ook overbodig, Maar ja, die verduvelde eisen moest worden uitgevoerd. Vandaar. @ Hallo Dos, Heel verstandig van je. Je moet tegenwoordig op alles voorbereid zijn. Bovendien kun je met zo'n ijzeren gevaarte lekker om je heen slaan, als het nodig is. :D @ Hoi Milli. Ik netjes? Mijn vrouw denkt er heel anders over sinds vorige week mijn roman 'Het Palmeneiland' is verschenen, waarin volgens haar té groffe erotiek voorkomt. Mijn schoondochter vindt het echter nogal meevallen. Dus zeg het maar. Overigens heb je gelijk met 'terug huiswaarts'. Ik had eerst 'terug naar huis'. Dit gewijzigd omdat er te veel veel voorzetsels en zelfst.nw. Foute keuze.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Je hebt gelijk, Thérèse. Ik had gehoopt dat niemand het zou opmerken. Overigens, bedankt voor je compliment. @ Hallo Tja, Ik hou van meloenen. Mooi toch, dat de natuur zo'n mooi product levert waarmee je je dorst kan lessen?