Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 106 Mijn oma in Turkije

Tijdens de jaarlijkse, verplichte vakanties in augustus in het mooie, warme Turkije, bij mijn bijzondere oma die sappige watermeloenen bleef snijden, terwijl ze haar buikdans perfect sexy probeerde te maken zoals niemand dat kon evenaren, waardoor ze slank bleef, zodat de mannelijke fans naar haar gluurden, nadat opa haar verliet, omdat hij stinkend jaloers was, ofschoon ze alleen van hem hield, bleef ik zorgeloos genieten.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Genieten!
Dank je wel, Therese. Ja die zomers in Turkije waren mooi.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zus van mijn Turkse buurman, zou zomaar kunnen. Buikdansen, geweldig dat je dit noemt en zo heerlijk om te doen. Heerlijke sfeervolle klanken in jouw stukje Nyceway!

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niceway, in dit korte verhaal weet je heel goed de sfeer op te roepen. Mooi beeld van een oma die sappige meloenen snijdt. Het buikdansen past er perfect bij. :-)

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een leuk verhaal met een zwoele sfeer - buikdansen om slank te blijven lijkt me wel wat. Een beeldend vakantieverhaal waarin je opa's jaloezie fijn zou kunnen uitwerken!

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie het helemaal voor me, nyceway ;). Ik hou wel van dit soort oma's. Lijk je op haar?
Dank je wel, Willemina. Nee ik lijk niet op haar, misschien diep van binnen wel. Eerst maar eens oma zien te worden dan. Dat is ook nog niet vanzelfsprekend.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Zus van mijn Turkse buurman, zou zomaar kunnen. Buikdansen, geweldig dat je dit noemt en zo heerlijk om te doen. Heerlijke sfeervolle klanken in jouw stukje Nyceway!
Dank je wel Maddbrug. Jammer dat we dat eigenlijk zo weinig doen dansen, terwijl het zo goed is voor lichaam en geest.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oma's aan de top! :o Leuke zin!
Dank je wel Blavatski. In Turkije zijn nog wel een aantal jonge oma's. Mijn schoonmoeder was 17 en mijn schoonzus ook toen ze hun eerste kind kregen. De nieuwe generatie doorbreekt dit patroon meer.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nyceway, ik houd van hippe oma's en heb het dan ook met plezier gelezen. Wat een zuurpruim, die ex van haar ;)
Dank je Meta. Heerlijk hè zo'n vrije geest die het leven een beetje kleur geeft.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Niceway, in dit korte verhaal weet je heel goed de sfeer op te roepen. Mooi beeld van een oma die sappige meloenen snijdt. Het buikdansen past er perfect bij. :-)
Dank je wel, Nel. Je hebt oma's en oma's. Eigenlijk passen maar weinig vrouwen in het standaardbeeld wat we vaak bij het begrip 'oma' zien.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een leuk verhaal met een zwoele sfeer - buikdansen om slank te blijven lijkt me wel wat. Een beeldend vakantieverhaal waarin je opa's jaloezie fijn zou kunnen uitwerken!
Dank je wel Marlie. Jaloezie is inderdaad een heel interessant psychologisch gegeven waar je prachtige verhalen over kan schrijven. Ik neem je tip mee in een volgend verhaal.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig verhaal, ja: de oma, buikdansen om slank te blijven en de stik jaloerse opa, die haar verlaat!
Dank je wel, mw. Marie. Hij krijgt vast nog spijt die opa!