#105 Zomerzotheid
'Welkom, meneer De Groot,' zei de geheel in het wit geklede masseur. Een man. Een man aan zijn lijf? No way! Hij draaide zich om naar de uitgang maar de deur was weg. Er stonden enkel bomen. Hij bevond zich in een bos en liet zich door de masseur meetrekken naar een open plek. Daar hielp de man hem met uitkleden waarna Simon op de gereedstaande massagetafel ging liggen. Zijn boxershort mocht hij aanhouden. De wind streek zachtjes over zijn bezwete lichaam. Hij huiverde. De warme handen van de masseur namen het over van de wind. Ze lagen onder Simons nek, waar ze zacht maar stevig zijn vlees kneedden. Simon voelde zich langzaam ontspannen.
'Niet erotisch,' stond in de advertentie. Daar vertrouwde hij op, ook toen de handen langzaam afdaalden. Een aangename warmte drong door zijn boxershort. Tussen zijn oogharen door gluurde hij naar de masseur. Die had de ogen gesloten en hield zijn handen op gepaste afstand boven Simons geslacht. Toch kon Simon niet voorkomen dat zijn penis zich oprichtte. Hij geneerde zich. De masseur zong een mantra: 'Om mani...'
'Raak me daar aan,' dacht Simon. Hij kreunde, zag de masseur langzaam veranderen in Loes. Haar mond sloot zich om zijn penis. Hij groef zijn handen in haar stekelige haren, drukte haar dieper omlaag.
'Waar ben jij nu mee bezig?' hoorde hij haar zeggen. Gek, ze kon toch zo niet praten? Tegen zijn zin opende hij zijn ogen, zag zijn handen klauwen in de bezem waarmee hij het terras had aangeveegd en was op slag wakker.
'Siem! Je hebt toch zo een afspraak met de masseur?'
De vrouw liep met haar hond door het bos. Ze zag iets kleurigs schemeren tussen de bomen. Dichterbij gekomen herkende ze in de frommel een boxershort, gebroken wit met bloemetjes: roze, groen en bruin. 'Vreemde plek voor een boxershort,' dacht ze, voor ze doorliep.
Gisteren liep ik met mijn
Ik schoot in een zomerzotte
marlie schreef: Ik schoot in
Wilhelmina, een leuk, gek
@Willemina, na meer keren
Nel Goudriaan
Mili schreef: @Willemina, na
Willemina, wat Mili schreef
Wllemina. Verrassende tekst
Inderdaad een zomerzotte
Willemina, eigenlijk vind ik
Als je de laatste alinea weg