Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Zwembad

105 Zwembad ‘Wat zullen we vandaag eens gaan doen met dit warme weer?’ vroeg Katja aan haar vriendin. ‘Laten we naar “Het nieuwe water” gaan, stelde Sonja voor. ‘Wat is dat?’ ‘Een nieuw zwembad dat in een park ligt en onlangs is geopend. Het ligt hier ongeveer vijf kilometer vandaan.’ ‘Gek dat ik daar niets over gehoord heb.’ ‘Dat komt omdat je geen kranten leest, Katja. Het moet er geweldig zijn.’ ‘Oké, dan ga ik naar huis om mijn badpak te halen.’ ‘Dat hoeft niet.’ ‘Hoezo niet?’ ‘Eh … ik heb wel een badpak voor je. Dat past je gegarandeerd. Tenslotte hebben we dezelfde maat.’ ‘Ik hoop dat het zwart is, want ik houd er niet van om mijn lichaam duidelijk te laten zien.’ Sonja lachte. Twintig minuten later stonden ze voor de ingang. Toen Katja zag dat een entreekaartje zes euro kostte, zei ze: ‘Is dat geen hoog bedrag voor een uurtje zwemmen?’ ‘Hoezo een uurtje? Je kunt hier zo lang blijven als je wilt. Er zijn ook ligstoelen en parasols. Toch een uitkomst met dit hete weer?’ ‘Inderdaad.’ Vijf minuten later lag Katja in het zwempak van Sonja op een ligstoel. ‘Pfff, wat een hitte. Ik heb behoefte aan verkoelend water.’ ‘Lekker gezwommen?’ vroeg Sonja toen Katja weer op de stoel naast haar ging liggen. ‘Wat denk je?’ ‘Viel de temperatuur van het water tegen?’ ‘Je weet om de drommel wel wat ik bedoel. Er zaten allemaal kerels op de rand van het zwembad met hun pistool in de aanslag. Waarom heb je me niet gewaarschuwd voor een nudistenzwembad?’ Sonja grinnikte. ‘Je houdt toch van een uitdaging?’

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja is back! Geweldig verhaal, pistolen in de aanslag, je moet er maar opkomen. Twee bakvissen op de fiets, op weg naar het zwembad, ik zie het voor mij. Ontzettend leuk verhaaltje, Tja!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, wat jammer nou dat het zwembad niet op jouw platte dak ligt. ;) Ik vind persoonlijk dat je wat traag op gang komt voor de ontknoping. Nu heb ik toch wel mijn twijfel over jouw pistolen. Bedoel je er soms iets overdrachtelijk mee? Je was rustig aangenaam te lezen.

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, je hebt nudisten en je hebt pistolen.. :D Volgens mij zou James Bond hier niet op zijn plaats zijn. Leuk je weer te lezen, Tja. Alleen twijfel ik of in een echt nudistenkamp zwemkleding wordt toegstaan, aangezien Katja het zwempak van Sonja aanheeft. Als enige MET kleding zal ze zeker opvallen lol

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik was niet weg, hoor, alleen maar druk met mijn manuscript bezig. Het viel Katja niet eens op, Marlie. Sonja ging eerst ook in badpak op haar ligstoel liggen.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als Sonja zegt, het past gegarandeerd, dacht ik in eerste instantie dat ze het sarcastisch bedoelde, omdat ze wist dat het een nudistenzwembad was. Een grappig verhaal :)

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig leuk geschreven. ' ik heb wel een badpak voor je. Dat past je gegarandeerd', vind ik goed gevonden als de ontknoping daar is. Want hij past heel goed dubbelop. Naakt hebben we allemaal het badpak wat past. Jammer dat die zin door de late ontknoping niet geheel de eer krijgt die het behoord toe te komen.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een wat kabbelend verhaal, hoewel er wat hints zijn dat er een geheim is waardoor de spanning erin zou moeten zitten, komt die toch niet helemaal tot uiting. Ik denk dat dit komt omdat er wat emotionele lading ontbreekt.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, je hebt alle dames hierboven weer mooi op je hand gekregen door ons mannen voor paal te zetten met je 'pistolen in de aanslag'. Het plaatsvervangend schaamrood doet me voor de tweede keer deze week blozen; ik krijg er rode lippen van. Je hebt nog geen commentaar van andere mannen gekregen. Ook zij zullen wel schande van je denken. Je kunt het nog een beetje goed maken door 'duidelijk te laten zien' te veranderen in 'showen', 'etaleren' of ' ten toon te stellen'. Volgende keer stuur ik de zedenpolitie op je af.