Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#104 Van wij naar jij

Weet je nog, de mensen die ons als broers zagen? De mensen die onze namen door elkaar haalden? Hoe we op hetzelfde meisje vielen? En zelfs, toen mijn kans verkeken was, hoe ik je hielp? Weet je nog dat we onbedoeld dezelfde zinnen spraken? Weet je nog dat wij in elkaars gedachten zaten? Dat we alleen al lachten bij een blik? Weet je nog, de goedbedoelde haat? Hoe we elkaar uitscholden, voor de grap? En weet je nog, hoe we in een andere klas kwamen, samen? Bij mensen, die populairder waren dan mij? Weet je nog, hoe je mij verliet, voor die anderen? Weet je nog, hoe je mij tegen me gebruikte, om zelf hogerop te komen? Weet je het nog? Ik weet dat je het weet, en hoop dat je het nooit vergeet.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een verloren vriendschap. Kinderen kunnen wreed zijn. Dingen als 'mij tegen me gebruikte' vind ik mooi. Over het algemeen leest het meer als een verhaal. Neemt niet weg dat het mij een eerlijke tekst lijkt. Graag gelezen!

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je reactie kan ik goed begrijpen Meikiepeik! Idd wreed thema neergezet, kan gebeuren in het leven. Hoop dat je ervan leert en het goed weet te verwerken, het zal je weerbaarder maken in de toekomst, hoop ik voor je.