Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#94 Now he's doing Horse, it's June.

‘En adem uit.’ ‘Mary, ik merk niets.’ ‘Geef het tijd.’ ‘Die muziek, het is relaxerend, is het easy listening? Ik hoor de natuur, het fluiten van de vogels. Ik waan me in een bos. Kijk een lief konijn.’ ‘Haha, Gekkie, Slayer is toch geen easy listening.’ ‘Die klanken, zo zoet als die lolly’s op de kermis… Carrousel.’ ‘Wat, Lieverd?’ ‘Oh mijn God, ik moet er uit, de carrousel draait te snel, de paarden lachen psychotisch, gekke pony’s.’ ‘Doe even rustig.’ ‘Rustig, ben je wel helemaal bij? We moeten weg hier, de clowns, de clowns, man, ze komen dichterbij.’ ‘Schat…’ ‘Aan de kant! Dat raam staat open, yes, een uitweg. De regenboogweg, mijn enige kans. Hallo, en wie ben jij dan?’ ‘Hai hai, ik ben Albert de Eenhoorn.’ ‘Mag ik met je mee?’ ‘Uiteraard ik ben al dertig jaar regenboogtaxi. Hou je vast, daar gaan we.’ ‘Wieee. Wow, Albert je bent fantastisch.’ ‘Dat weet ik. Hou je vast aan mijn hoorn, we moet een stukje door wat onprettig gebied.’ ‘Geen probleem, mijn vriend, deze rit wil ik niet missen.’ ‘Daar gaan we.’ ‘Pff, het is warm in deze sector. Kijk die daar heeft twee horens!’ ‘Dat is Frank, hij rijdt de ondergrondse.’ ‘Uitmuntend! Dus hij is een tweehoorn?’ ‘Nee, dat andere is geen hoorn.’ ‘Geweldig groots!’ ‘We zijn weer in veilig luchtruim en bijna bij onze bestemming aangekomen.’ ‘Albert, mag ik je wat vragen?’ ‘Maar natuurlijk.’ ‘Zit jullie CAO wel en beetje goed in elkaar? Je hoort vaker van die verhalen over de eenhoorntaxi.’ ‘Het zijn moeilijke tijden, maar ik drink een hoop alcohol, dat verzacht de pijn.’ ‘Fantastisch!’ ‘Sandy’s luchtbordeel, we zijn er.’ ‘Dank je.’ ‘Dat is dan vijfenvijftig regenboogdaalders.’ ‘Ik heb al mijn geld aan tafelkleedjes uitgegeven.’ ‘Als je me tien keer over mijn hoorn wrijft staan we quitte.’ ‘Zolang je me maar geen oog uitsteekt met dat ding.’

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Stoned? Prince kwam voorbij :). Van mij mag het verhaal eindigen na "dat ding". En dan vind ik het weer top. Mooi gedaan en alweer erg origineel. En errug snel geschreven!

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Gekkigheid moet kunnen! Dollemansrit is een goede omschrijving. Benieuwd naar je volgende ingeving!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Richard, ik hou van psychotisch lachende paarden en bordelen met 1 o. En ook dat je al je geld aan tafelkleedjes uitgeeft.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@marjand, soms zijn er te veel ingevingen, ze vervliegen ook weer. gekkigheid gaat nooit over :) @Mili, ik had em geschoten, maar zoals je van me gewend bent, nog niet aangepast :). Mooi dat je je net zoals ik in tafelkleedjes kan vinden, prachtige stiksels.

Rol

  • Anoniem
Hallo RichardOtten, Na een korte rustige start, met een konijn en zingende vogels, kom je met een maalstroom aan gekkigheid waar ik als lezer bijna gelijk in meegesleurd wordt. Doordat de HP van de hak op de tak springt, zit er een mooie versnelling in de tekst. Om vervolgens weer te vertragen door bij het luchtbordeel te vragen naar de CAO. Luchtbordeel, mooie vondst trouwens. Met plezier gelezen. Schrijfcoach Corrie

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Bazuin maar niet rond dat er een luchtbordeel is, want dan de eenhoorn het heel druk. Van de kermis naar het circus met een life vol dope? Lekker tempo. Bijzonder zoals altijd.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik val ook voor de tafelkleedjes Richard. Die buiten psychedelische carrousels en wonderlijke regenboogpaden natuurlijk nooit dezelfde waarde hadden gehad. :)