Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#86 Mijn naam is Kim en wel hierom…..

In het jaar 1981 had Kim Wilde een hit met het nummer: ‘Kids in America’. Kim Wilde ging in die tijd volledig los in de muziek. Later is ze op de gezonde tour gegaan met voornamelijk tuinieren. Alleen haar achternaam zegt al genoeg: lekker wild! Dit hebben mijn ouders dan ook zeker gedaan in het hippie tijdperk. Mijn vader met lang haar en strakke broeken. Mijn moeder met cowboy boots, veel sieraden en feestend op een festival of concert. Als ouders zijnde zijn ze gezonder gaan leven. Mijn moeder is veel gaan sporten en is nu nog dagelijks in haar moestuin te vinden. Deze Kim, is altijd vrijgelaten. Love & Peace. Niets moest, alles mocht. Met als motto: als je maar plezier hebt. Nou dat is gelukt hoor! In mijn tienerjaren was ik te vinden op alle denkbare festivals. En nu ik kinderen heb: ga ik lekker mijn moestuin in.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kim! Tja, Kim Wilde. Mijn man gaf toen de voorkeur om zijn geld aan haar discosingle uit te geven in plaats van een avond bioscoop met mij. Maar het is goed gekomen en de 12" hebben we nog steeds! :nod: Een leuk verhaal. Goed de vergelijkingen doorgetrokken, dat maakt het interessant. Uiteindelijk valt de appel niet ver van de boom. :D Graag gelezen en tot een volgende opdracht. :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Als ouders zijnde zijn ze gezonder gaan leven. - deze zin is niet mooi, moet je nog even iets aan doen. Verder leuk verhaal en goed de sfeer neergezet van de tijd waarin je ouders leefden.

Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lekker stuk tekst. Herkenbaar voor leeftijdgenoten. Zeker! Maar voor wie geen leeftijdgenoot is, zou ik meer uitleggen. Over die tijd. Die jaren tachtig. Tegenover die wilde jaren zestig. Daar kun je heerlijk op los gaan. Over de sfeer, mode, gevoelens, etc. als ouders zijnde zijn ze gezonder gaan leven.... hoezo? leg dat uit. (kan in een kort zinnetje hoor, maar het maakt me nieuwsgierig, die omslag nu ik kinderen heb, ga ik lekker mijn moestuin in hiervoor geldt hetzelfde. ook dat vraagt om even een zin waarom en hoezo... Lekker doorgaan. gr. Julia

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mooi fragment. Ik vind het eigenlijk wel duidelijk waarom de ouders gezonder zijn gaan leven.