Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

$86 Naam

Mijn naam is Menorca en wel hierom: Ik was ongeveer acht jaar toen ik mijn moeder vroeg waarom ik zo'n vreemde naam had. Haar antwoord was: 'We waren op vakantie op Menorca en vrijden de sterren van de hemel. Daarna ben ik niet weer ongesteld geworden. Dus moet jij in die tijd wel verwekt zijn.' Ik snapte niets van haar uitleg. Toen mijn man en ik op huwelijksreis naar Ibiza gingen en ik daarna zwanger bleek te zijn, hebben we onze dochter Ibiza genoemd. Grappig toch? Ze is nog niet oud genoeg om naar de reden van haar naam te vragen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Je weet niet hoe veel slechte kanten ik heb, Elyse. Eén van de slechte kanten is dat ik nog steeds niet in bed lig. Tot later.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Vergeten, Marietje. Gezien jouw filmpje is dat maar goed ook. Daar hebben ze nog wel over nagedacht, Angelieke. Gelukkig was het daar erg koud en zijn ze van koers veranderd.

Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Menorca, Dit is zo bijzonder dat ik het gevoel heb dat je er een nog veel groter en gerichter verhaal omheen kunt maken. Ik zou bijvoorbeeld niet beginnen met de directe uitleg. Maar eerst vertellen over Menorca. De plek, twee mensen, liefde... En dan eindigen met het feit dat jij het bent die 'daaruit geboren' werd en de naam.. juist.. Menorca kreeg. Dus een kleine omkering zou het spannender maken. gr. Julia

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
De opdracht vereiste dat. Bovendien is het toch ook wel lekker om een keer een kort stukje te lezen? Mijn ouders zijn trouwens nooit naar Menorca geweest.