Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #71 - Elize

Ze haalde de snickers uit de automaat en draaide zich om. Heel even keken we elkaar aan, maar ze liep me vlug voorbij. Joshua porde tegen mijn schouder. ‘Kom op, ga nou achter haar aan mietje.’ Met knikkende knieen stond ik op en bewoog me door de aula. Daar stond ze; Elize, bij de kluisjes. Ze streek door haar lange bruine haren en lachtte. Mijn handpalmen waren nat, mijn hart bonkte zo intens dat ik bang was dat het uit elkaar zou knallen. Ik balde mijn vuisten, haalde diep adem en stapte op haar af. Elize wende haar hoofd af en liep me weer voorbij, maar tijdens het voorbij gaan fluisterde ze in mijn oor; ‘Kom naar de gymzaal na schooltijd.’

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De verliefdheid goed getoond! :thumbsup: [Elize wende haar hoofd af en liep me weer voorbij, maar tijdens het voorbij gaan fluisterde ze in mijn oor;] Deze bewegingen hebben voor mij teveel tegenstrijdigheden. Het hoofd afwenden, voorbij lopen en dan toch fluisteren in het oor? Those schooldays! 8)

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Koen87, ja, met een aula als decor kan het eigenlijk niet fout gaan. Let wel op dat je formulering klopt (zie hierboven). dingetje: 'lachtte' - lachen/lachte/gelachen. met tt komt niet voor.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal en het las prettig, maar inderdaad ben ik het met Marietje en janpmeijers eens. Wel met plezier gelezen.