Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#65, Geen tijd

Ontspannen op het strand liggen bakken in de zon, luidkeels het hoogste lied zingen tot het me lukt om kristal te laten springen, dat lang gehoopte reisje naar Parijs maken, eindelijk met die prins die ik aan de haak geslagen heb de witte cabriolet inwijden. Had ik er maar de tijd voor. Helaas ben ik gedwongen keuzes te maken. Dingen schrappen van mijn wensenlijstje, plannen drastisch bijstellen, tijd vrij maken lukt niet meer. De pil is al geslikt. 'Lieveling, ik kan je niet vertellen hoeveel spijt ik heb. Je weet toch, dat jij de enige ware bent voor mij?' 'Waarom heb je het gedaan?' pers ik eruit. 'Vergeef me. Het leven is te kort voor wrok, ik hou van je, mijn schat.' Het komt nog net op tijd over zijn lippen. Hartstochtelijk zuchtend. Mijn tijd is op.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dana M, De ik geeft dus alles op (denk ik) en tegen wie zegt de ik die twee zinnen tussen de '' (?) Ik weet het niet - misschien uitbouwen tot een dialoogje.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dana M, De ik geeft dus alles op (denk ik) en tegen wie zegt de ik die twee zinnen tussen de '' (?) Ik weet het niet - misschien uitbouwen tot een dialoogje.
Ik heb het enigszins aangepast, zo duidelijker Janpmeijers?

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Brrr... Eerst droom ik mee en dan komt de bittere pil... Grappig geschreven ook al is het erg kort...
Ja, het overviel mij ook, tijdgebrek doet dat met de mens

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dana M, Door de dialoog is het nu duidelijk. (slimme aanpassing)
Slimme suggestie (het was het tijdsgebrek wat me te snel deed plaatsen)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Dana, Je zet me op het verkeerde been, net zoals de coach schrijft.... Dat is knap gedaan, je wordt een bepaalde sfeer ingezogen en pats boem op het laatst wrijf je in het gezicht dat het een groot luchtkasteel was. Dit soort korte verhalen lees ik graag.