#61 Werken loont niet.
Hij trekt zijn werkkleding aan, stapt in zijn auto, en rijdt naar zijn werk. Bij aankomst, parkeert zijn auto, groet zijn medewerkers op de begane grond, pakt de lift naar de 5e verdieping, en loopt over de planken naar zijn werkgebied.
"huh... Hey John, waar zijn die stenen die hier lagen?"
""Welke stenen heb je het over man, er heeft nooit wat gelegen!"
"Ik zweer dat ik toch elke dag stenen zag liggen," denkt hij. Hij gluurt over de rand, en inderdaad, bij de ingang van het terrein staat een flinke stapel.
"John! Waarvoor worden die beneden gebruikt dan? Die stapel daar?!"
""Wat heb je toch met stenen gast! Wij hebben ze niet nodig.""
Op dat moment wordt een lichting van het palet gehaald, en met het excuus "Ik ga pissen!" vertrekt hij om ze te volgen. Hij hoort beneden de lift, neemt aan dat ze omhoog moeten. En inderdaad, er komt een stapel omhoog. Hij haalt de lift terug naar beneden.
"Fuck! Waar moet ik nou heen? Naar de 6e dan!" Op de 6e, roept vanuit de lift of er stenen zijn afgeleverd. Een "nee" weerklinkt.
"De 7e dan!" Weer niks. Hij kijkt op zijn horloge. "Tijd zat, dat wel, maar toch!"
De tijd schiet voorbij terwijl hij verdieping 10 tot 40 bij langs gaat, en zich dan bedenkt dat het veel makkelijker is zelf een steen te pakken omdat er een gebroken is. Maar op het moment dat hij de liftknop wil indrukken roept er iemand:
"Oh, toch wel!"
"Eindelijk!" denkt hij, stapt de lift uit, en vindt de stapel. Hij kijkt naar beneden, roept "ik zie niks van hier!" als hij miertjes in autootjes ziet stappen.
Hij laat de steen vallen, rent terug naar de lift, de begane grond, en het palet met stenen. waar slechts nog een leeg palet wacht.
"Dan maar met palet," schreeuwt hij, sleept het de lift in. Om klokslag 4 uur ziet hij, met palet boven zijn hoofd, een man 30 meter vederop een gebouw uitlopen. "AAAH KUT VERKEERDE GEBOUW!" Hij draait zich om richting lift, verliest zijn evenwicht en dondert samen met palet naar beneden.
Hoi Miwli, Welkom op het
Dank je voor de tips. Dat
Eerlijk gezegd heb ik het
erhm ... nee ... ik snap hem
Ik zou bij Miwli
Hallo Miwli Ook welkom op de
Dag Miwli, een intrigerend
Ik moest er enorm in knippen
Anne Borneman schreef: Ik zou
Hallo Miwli, Ik heb ook vaak
Miwli schreef: Maar goed, dit
Ik snap wel wat je bedoelt.