Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#61 Sorry

Het spijt me dat ik niet aan deze opdracht kan meedoen. Ik bereid me namelijk altijd heel goed voor op moorden, omdat ik heel goed weet wat de gevolgen kunnen zijn. Aangezien ik altijd zorgvuldig te werk ga, ben ik nog nooit in de gevangenis beland. Kunnen jullie dat ook zeggen?

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het spijt me, Ostinato. Ik ben nu eenmaal geen kluns. In ieder geval niet op moordgebied. Op elk ander gebied wel. Soms geef ik een andere draai aan een opdracht.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aangezien ik altijd zorgvuldig te werk ga, ben ik nog nooit in de gevangenis beland. Kunnen jullie dat ook zeggen?
Nee. Ik was één keer onzorgvuldig en dat kostte me vijf jaar. Dat was vier jaar minder dan de eis van het OM. Mijn belofte aan de rechter dat ik mijn leven zou beteren, kwam recht uit mijn hart. Dat zag ze. Sindsdien ga ik zorgvuldig te werk :D

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
:D Een rechter die je op je woord gelooft? Ben je zo'n goede acteur? Fijn te horen dat je nu goed uitkijkt.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Oei.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tja, We kunnen elkaar een hand geven. Ik heb ook nog nooit in de bak gezeten, terwijl 50 % van de moorden die je in de krant leest van mij afkomstig zijn en ik er nog veel op mijn moordlijstje heb staan. Kan je nagaan, collega. Maar alle gekheid op een stokje: Heel origineel. en ik heb erom gelachen. :D

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Beginnersfoutje. Sorry. Ik heb me altijd goed voorbereid en heb elk risico uitgesloten, Marietje.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tja Voor iemand die deze week niet mee doet, heb je een ijzersterk stukje geschreven. Moeten wel oppassen voor jou. :)