#45 - Rupsjes nooit genoeg
Dit verhaal is een vervolg op #44.
Ik was zenuwachtig toen ik hem de eerste keer ontmoette. Hij vroeg me het hemd van mijn lijf. Hij dronk bier en ik water. Ik moest nuchter blijven om hem te kunnen antwoorden. Na een kwartier feliciteerde hij me. Ik had zijn psychologische vragen goed doorstaan.
Daarna onderwierp hij me aan een lichamelijke test. Hij leerde me de fijne kneepjes van het vechten. Hoe ik mijn tegenstander snel kon uitschakelen.
Als laatst werd me geleerd hoe ik de omgeving schoon moest maken. Hoe ik bewijs leerde herkennen en dit op moest ruimen.
Toen kwam de ultieme test. Twee moorden moest ik plegen. Twee mannen die niet meer mochten leven. Ik had hun foto’s, het wapen en de locatie. Alles was al uitgedacht en zat in een bruine map. Het ging gemakkelijker dan ik had gedacht. Ik genoot van het moment. De schrik in hun ogen, de angst, hoe ze nog probeerden te praten. Ik had de macht over hun levens. Eén simpel schot en het was gebeurd. Daarna ruimde ik de omgeving op, precies zoals hij me geleerd had.
De macht die ik voelde op het moment dat ik het schot loste werkte verslavend. Algauw begon ik meer te werken voor hem. Nooit zag ik iemand anders. Hij wilde altijd met me afspreken in cafés. Na een tijdje dronk ik ook bier.
Na een paar maanden wilde ik meer. Ik maakte zelf een bruine map aan. Ik schreef er met mijn vulpen zorgvuldig zijn naam op.
Knap hoe je zoveel spanning
Heb ik net een hele reactie
Anne, een mooie variant op
@Anne, als je zo doorgaat,
Dag Anne, De grammaticale
nyceway schreef: Knap hoe je
Ik heb je verhaal gelezen en
Weet je wat ik grappig vindt?
Marietje schreef: Begrijp je
Leuk de andere kant van je
Rupsje Nooitgenoeg wil ook
Anne Borneman, je schreef in