Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#41 Anton

Wist je dat vandaag de bladeren lui en loom omhóóg zweven totdat ze vlak boven Anton aan het natte asfalt kleven? En overal om hem heen ziet hij jassen en benen met grote schoenen er bovenop. Want weet je als je op je handen loopt, zie je alles op de kop! Plotseling komen 4 harige pootjes op Anton af, 't is heus. Een natte tong likt uitbundig aan zijn neus. Weg, fort! maar Antons stem wordt gedempt, door het kaartje dat tussen zijn tanden zit geklemd. Helemaal aan het einde van de laan moet hij heel even op zijn voeten staan. En voordat het kaartje de oranje bus in gaat, leest hij nogmaals wat er op geschreven staat. aan Saartje, Bosweg 9, IJsselstein Ik ben helemaal ondersteboven van jou van je Valentijn

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat moet zeker grote indruk op Saartje gemaakt hebben. Een verrassend leuke invulling van de schrijfopdracht. Op de kop op rijm. Hoe leuk bedacht. :thumbsup:

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet veel van dichten, maar dit heeft zo'n lieflijke sfeer dat het mij ook bekoort. Het stuntelige van Anton geeft mij het gevoel dat hij jong is. Mooi gekozen naam.