Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

wekelijkse opdracht#37- Roodkaapje op de kust

- Haar ogen observeren bruin lederen laarzen die stevige kuiten in een strakke, zwarte maillot omvatten. Ze bloost als haar blik verder omhoog kruipt. Haar verwachting wordt niet teleurgesteld als zijn donkergroene tuniek omhoog wipt omdat hij naar haar zwaait. ‘Joehoe, Roodkapje. Ken jij mij nog?’ Zijn groene ogen twinkelen onder de kap vandaan. Ze herinnert zich dat zijn schouders breed en stevig zijn, dat zijn kersenrode lippen smaken naar honing en dat zijn borstharen kriebelen. Haar mond lacht breed met haar ogen mee. ‘ Robin!’ Ze zweeft naar hem toe. ‘Ben jij nog vogelvrij?’ - Ze zet haar mand op de grond. Robin grijnst. ‘Wat toevallig dat ik je hier tref, ik heb net Lady Marianne begeleidt naar huis.’ Haar mond versmalt, ze slaat haar ogen neer en trekt haar lange, rode cape strakker om haar heen. In gedachten vult ze haar to-do-lijst aan met de opdracht voor Wolf om dit bosgebied onveilig te maken. ‘Maar wat doe jij hier?’ Hij zet zijn handen in zijn zij. Ze stampt met haar voeten. ‘Kijk nou, mijn mooie rode laarsjes!’ Haar helderblauwe kijkers laat ze met haar lip mee pruilen. Ze kijkt met een ruk op waardoor haar kap afvalt en haar donkere krullen juichend bevrijd worden. Hij snuift haar rozenshampoo op. ‘Helemaal vies geworden omdat ik je wilde verrassen met een picknick.’ Ze bukt met haar bips in de lucht en pakt haar mand op. ‘Brood met Boursin en rode wijn.’ De cape laat ze openvallen en met haar borsten vooruit komt ze langzaam omhoog. Zijn ogen blijven haken in het witte kant van haar bh. Ze onderdrukt een glimlach. ‘Maar als jij geen trek hebt dan breng ik het wel naar mijn zieke oma.’ Ze draait zich om. ‘Wacht!’ Hij legt zijn hand op haar schouder en houdt alleen haar cape vast als ze heupwiegend doorloopt. Haar korte rokje danst om haar lange, slanke benen. Ze laat zich tegen hem aan vallen als hij de weg verspert. Zonder hem aan te kijken glijden haar handen over zijn rug naar zijn bilpartij en knijpt ze steels. Ze schuurt tegen hem omhoog en fluistert in zijn oor: ‘Hoeveel honger heb jij?’ Haar handen volgen haar gedachten naar zijn maatstaf. Zijn wilde kus bevestigt haar conclusie. Bye, bye Lady Marianne!

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, Je bent echt wel in vorm met dit verhaal en je ziet die Robin wel zitten geloof ik. ;) De karaktereigenschappen van Roodkapje laten zich wel raden denk ik. Een heerlijk stukje wat ik in een ruk heb doorgelezen naar het eind, want iedereen wil toch weten hoe het zal aflopen, niet? Arme Lady Marianne. :)

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje: dit stukje staat strak van de heftigheid en had m.i. iets subtieler gemogen zoals in je laatste twee zinnen. De zin 'Haar handen volgen haar gedachten ... ' is zelfs knap ingenieus. Hoe moet je anders bukken dan met je bips in de lucht? Dan zou je door je knieën moeten gaan. Met haar borsten vooruit komt ze omhoog. Waar moet je die dingen anders laten? Bye, bye Lady Marianne is iets vrouwelijks zonder weerga. :) Je beoogde karaktereigenschap: Wulpsheid? Veroverzucht? Cougaritis? Nee, daar is Roodkapje nog te jong voor ... (typo: begeleid(t))

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Haha, Marietje. Een wulps Roodkapje. De vorige keer is haar kennelijk goed bevallen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ze bukt met haar bips in de lucht en pakt haar mand op.
:thumbsup:! Ik weet niet waarom, maar deze zin vond ik echt geweldig. Bukken met je bips in de lucht :lol:, het bekt alleen al lekker. Een mooi vervolg Marietje. Jij vindt die Robin wel leuk, denk ik zo ;).

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat roodkapje een bedeesd, klein meisje was. Nu blijkt dat ze een heel sensuele, stoute jongedame is. Heel verrassend. Heel knap bedacht. En dan die zin: 'Zijn ogen blijven haken in het witte kant van haar bh.' Prachtig.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Roodkaapje weet van wanten. Weg met die Marianne.
Ze stampt met haar voeten. ‘Kijk nou, mijn mooie rode laarsjes!’ - ‘Helemaal vies geworden omdat ik je wilde verrassen met een picknick'.
Ik kan het haar horen zeggen. Grappig. Het is wat mij betreft sowieso een geslaagde versie van Roodkaapje. Lekker over de top. Graag gelezen.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@W Rynlandt - Dank voor jouw enthousiaste reactie! Ik ben ook benieuwd hoe ik opdracht #38 kan invullen. Misschien heb ik mezelf wel vast geschreven! :confused: @Mili - Doe haar bewegingen maar eens na: bukken met jouw bips extra in de lucht en omhoog komen met een holle rug en de borsten vooruit. Als het goed is worden de bewegingen dan vloeiender en dus verleidelijker. Dat is i.i.g. de bedoeling van mijn omschrijvingen! Maatstaf is beter dan graadmeter! :nod: Haar karaktereigenschap is jaloers, en ze reageert berekenend doelgericht. Dank voor jouw heerlijke reactie! @Tja- ach, alles om Lady Marianne af te troeven! ;) Dank voor de begrijpende reactie! @Anne- Een wandeling in het bos geeft veel inspiratie! :eek: Jij ook bedankt voor jouw leuke reactie! @Jules- Haken maakt kant! :D Dank je wel! @Johanna- Roodkapje heeft mij ook verrast! Slechte invloed die Robin in zijn strakke maillot! :p Merci! @maddbrug- Ken jij deze al? : http://youtu.be/wjqzBhCon9A [alle tinten rood] dat spreekt toch meer tot de verbeelding dan grijs vind je niet? Dank voor jouw kleurrijke reactie!

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fantastisch, deze roodkapje als femme fatale! Behalve dat ze overduidelijk goesting heeft, is haar leidende karaktereigenschap nu jaloezie. Dat maakt haar verleidingskunsten rechtstreeks vilein. Heerlijk!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, Een erotisch Roodkapje. Origineel en goed uitgevoerd met sterke details!
Oeps! :confused: Jouw reactie bijna over het hoofd gezien! Dank je wel voor het reageren en de complimenten! :)

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fantastisch, deze roodkapje als femme fatale! Behalve dat ze overduidelijk goesting heeft, is haar leidende karaktereigenschap nu jaloezie. Dat maakt haar verleidingskunsten rechtstreeks vilein. Heerlijk!
Ik ben blij dat het duidelijk is! Dank je wel! :)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze opdracht toont ons Roodkapjes in alle soorten en (met alle) maten. Deze tante had mijn wolf nog klein gekregen :) Met veel plezier gelezen.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig Marietje, zo heerlijk over de top, met heel veel plezier gelezen. Ik ben benieuwd naar Roodkapje 3. Je woordkeuze, heerlijk!