35A Knien in 't zoer (iets in het Limburgs)

‘Ich hub knien in ‘t zoer.’ zei de mam. Hielemoal in mien nopjes num ich plaatsj an de toafel. Het woar wederom heerlijk. Op d’r weg noa hoes krieg ich unne platte band. Ich stap oet en gelukkig kumpt doa unne wagen, mit Belsch kenteken. Heij stopt naeven mich en effe stok miene aum. Het woar een Vlaamse Reus, mit unne knuppel in zien heng. Veurdat ich er erg in heij, loog ich gestrekt. Un oer later loog ich op unne dusch omringt mit knien. ‘Jippie, Miensch in ’t zoer!’ reep d’r jungste.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk hoor Richard. Al moest ik goed lezen om het een beetje te verstaan. Ik ben geen Limburger he. Een Vlaamse Reus ken ik natuurlijk wel ;) Naar mijn gevoel heb je het dialect wel mooi geschreven.
29 december 2014 - 20:57

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, ben er uit hoewel Johanna het natuurlijk als eerste had begrepen. Je krijgt een hengst van een konijn omdat je zijn in zoetzuur geprepareerde familie had gegeten. Geloof niet dat ik eerder in Limburgs las; het is onnavolgbaar. :)
29 december 2014 - 22:54

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Johanna, idd... Twin Peaks weird :S @Mili, ik krijg een hengst van het konijn ja, maar daarna zijn de rollen omgedraaid... @Marietje, de moeder is een zoektocht begonnen naar haar zoon. Vond uiteindelijk gedeponeerde botjes in een stuk keukenrol...
29 december 2014 - 23:35

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mer Richard, dat kins te neet make. Ziets te mich die luuj hie get veur te smiespele in ‘t plat, wo geine get van versteit. Waorum vertelse ze neet geweun get in ‘t Hoaghollands. Straks zegge ze: dao hobs te die boere oet Limburg wier mit hunne onbegriepelike wortelerats. Höbs te veur dees kattepoekele permiesje gevraogd, du grappemeker? Ich vind diech behuèrlek vriepostig. Mer good, laote veer zegge, alles in de pompestein en langs de göt aaf, vir höbben ‘t er neet meer euver. Mer euverigens höbs te ein lollig verhaol gesjreve. Sjus good zou ich zegge, hèj er mer geine knien motte ete.
30 december 2014 - 0:39

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
eindelijk het verhaal in diaclect; verstopt 'ie het in de kerstvakantie! maar gelukkig spiekte ik toch nog even en het las lekker miensch in 't zoer :D fantastisch
30 december 2014 - 8:04

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, doe höbs ‘t geliek aan dien ziej, vir mótte dao wiejer neet euver vreigele en sjteggele. ‘t Geit um dien verhäölke, en dat waor fantasties wie schrievemèr hie boave zaet. Knien sjmak good, mer höbs diech waal ins kwakkertebetskes gegete?
30 december 2014 - 12:51