Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#30 Nee, nee en nog eens nee

Nee, nee en nog eens nee ‘Nee, nee en nog eens nee!’ schreeuwde Annie, en onder het lopen sloeg ze met haar vuist op tafel. ‘Daar komt niks van in, Henkie. Die trut, die..., die hóér van jou komt er hier niet in. Over mijn lijk nog niet.’ Annie begon aardig op stoom te komen. Haar jurk -maat 58- begon in de oksels al vochtplekken te vertonen. Ongedurig waggelde ze langs de keukentafel op en neer en telkens als ze voorbij Henk kwam sloeg ze hem met de vlakke hand op zijn kalende kop. ‘We kunnen Babs in deze kou toch niet hier op de stoep laten zitten. Het vriest vannacht twaalf graden,’ probeerde Henk haar voorzichtig te overtuigen, ‘en ze heeft helemaal niks meer, alles is in de vlammen opgegaan en ...’ ‘Kan me geen reet schelen', onderbrak Annie hem, ‘voor mijn part vriest ze met haar blote fluit aan de stoep vast. Laat ze maar naar de daklozen gaan, daar weten ze wel raad met haar te korte rokjes en d’r opgefraaide tieten... phoe!’, tierde Annie en gaf haar Henkie een por in zijn ribbenkast. Nu was Henk het zat, hij wou van tafel opstaan, maar Annie met haar machtige lichaam duwde zijn magere lijf terug op de keukenstoel. ‘Zitten blijven!’ gebood ze hem. Maar Henk gaf het nog niet op. Het was per slot van rekening zíjn brandende sigaret in bed geweest waardoor Babs' appartement was afgefikt. Hij voelde zich mede verantwoordelijk. ‘Ze zou hier toch een poosje op de logeerka...’ ‘En jij vieze gluiperd ‘s nachts stiekem bij haar in bed kruipen.’ Nu greep ze hem bij de keel en schudde hem flink dooreen. ‘Dat gebeurt niet, nu niet en nooit niet. En daarmee basta, punt uit’, schreeuwde ze hem in zijn oor, ‘goed begrepen Henkie? De gedachte alleen al maakt me strontziek.’

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je moet je voorover bukken om haar te vinden.
Ik? Of zij? :unibrow:
Jij natuurlijk. Er is geen zij. Misschien ook geen haar.
OMG het wordt steeds erger.... :rolleyes:
Zo spannend?
Spannend? Dit gaat totaal OFF TOPIC ! :eek: :eek: :eek:
Bukken zei ik. En recht vooruit blijven kijken. Haar of geen haar.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
#31 Als de gemiddelde vrouw bukt en recht vooruit kijkt ziet ze geen fluit. Behalve als er toevallig een achter haar ligt :)

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo, en dat is duidelijke taal van Annie maat-58 jurk met zweetplekken! Ik hoop voor Henk dat hij zijn biezen pakt en mee gaat met Babs. Een partner die je bij de keel grijpt, dan is het geluk van de relatie over denk ik. Heerlijk om te lezen.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo, en dat is duidelijke taal van Annie maat-58 jurk met zweetplekken! Ik hoop voor Henk dat hij zijn biezen pakt en mee gaat met Babs. Een partner die je bij de keel grijpt, dan is het geluk van de relatie over denk ik. Heerlijk om te lezen.
Dat is het probleem. Waar moet hij met Babs naar toe? Dank voor je reactie, Indrany.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja...dat is aan de schrijver. :) Waar n wil is...is onverwacht altijd n weg?

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Johanna toch! Je bent de meest scrabeuze vrouw aller fora. Waar is Marietje? Ze wordt straks ongezien van haar troon gestoten.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Scrabeus :) Toch leuk dat er zo eentje tussen zit he Mili... kan je dat leuke woord nog eens uit de kast halen (ik vind je taalgebruik echt geweldig) en ik geniet natuurlijk wel van Johanna haar ondeugendheid. Stiekem ongehoord vermaak in de subversieve geest van een vrouwelijke collega.... heb je daar ook een woord voor Mili? ;) Grapje hoor.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gezien het gesprek hierboven heb ik inmiddels een vaag idee waar dat damesfluitje zich ongeveer bevindt en hoe je ermee aan een stoep kan vastvriezen. Fijn, dat scheelt weer slapeloze nachten :rolleyes:

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gezien het gesprek hierboven heb ik inmiddels een vaag idee waar dat damesfluitje zich ongeveer bevindt en hoe je ermee aan een stoep kan vastvriezen. Fijn, dat scheelt weer slapeloze nachten :rolleyes:
Fata, ik houd niet van vage ideeën. Zekerheid boven alles!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hou ook van zekerheid en helderheid Dos, maar dit is het maximale wat ik eruit kan halen vrees ik...
Hindert niet Fata, als je er maar voor zorgt dat het niet aan de keien vastvriest.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ostinato # 38: ik heb per ongeluk de r verkeerd geplaatst. Zit hier met koude en daarom stijve handjes ...

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ostinato # 38: ik heb per ongeluk de r verkeerd geplaatst. Zit hier met koude en daarom stijve handjes ...
Zit je op de camping, Mili?

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee @Dos, ik haat campings. Rukwinden gieren hier door spleten. Het is een sleetse bedoening. Het enige dat het nog een beetje doet, is mijn computer. Nu nog mijn vingertjes in het gareel krijgen.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee @Dos, ik haat campings. Rukwinden gieren hier door spleten. Het is een sleetse bedoening. Het enige dat het nog een beetje doet, is mijn computer. Nu nog mijn vingertjes in het gareel krijgen.
Mili, ik leef met je mee. Ik zet hier de thermostaat een paar graden hoger. Niet dat je daar veel aan hebt, maar bij wijze van mentale ondersteuning. Nu weet ik ook waar jouw cryptische verhalen vandaan komen. Tocht, rukwinden in je brein, die met hele flarden tekst aan de haal gaan. Remedie: kieren dichten met tochtband en purschuim.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Jouw verhaal met een lach gelezen. Heerlijk om zo te keer te gaan! Erg beeldend geschreven. De laatste alinea vind ik overbodig, wat ik jammer vind van dit leuke verhaal.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, als ik de laatste alinea had weggelaten, was het einde te zeer open geweest en hadden de lezers zelf weer te veel moeten invullen. Ik geef toe dat het geen erg sterk slot is. Die gluiperd van een man krijgt weer flink op z'n falie en dat hebben we al eerder in het verhaal gezien. Ik dacht dat het misschien niet zo zou opvallen. Ik ben zelf zo'n gluiperd. Maar jou viel het wel op. Onder schaamte dank voor de les. Volgende keer beter. Ook dank voor je reactie.