#27 - Verboden Verlangen, Rode gitaar.

Crossroads, Chicago 2010. Ze kon het zich herinneren als de dag van gisteren. Blues, festival en biertjes. Hij speelde op een rode gitaar. Of eigenlijk, hij deed het ermee. Complete oververhitting. Iedere vrouw had willen ruilen met die gitaar. Sindsdien heeft de zon niet meer geschenen.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Maddbrug, Dank je voor het mooie compliment. @Angelieke, Dank je. Sorry voor de zwarte fender. Ik laat de laatste zin staan. Anders worden de reacties zo verwarrend. Het is me opgevallen dat het misschien zonder kan :) @bartsnel, dank je. @Schrijvenmaar, Daar heb je zeker een punt.
23 oktober 2014 - 19:51

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Johanna, ik vind John Mayer een schokkerig type. Naar je link gekeken en geluisterd. Elvis Presley zal het voor mij altijd blijven. Wat mij er niet van weerhoudt je te zeggen dat je bijdrage weer eens bijzonder was.
23 oktober 2014 - 23:03

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Johanna ik zou wel een afwijking hebben maar ik dacht dat hij aan het einde zijn gitaar stuk smeet, en als vrouw wil je niet stukgesmeten worden. Maar door je link begreep ik dat dit niet was wat je bedoelde, gelukkig maar.
24 oktober 2014 - 11:33

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mili, Elvis, jazeker, ook wel erg fijne muziek. Dank voor je reactie. @Marietje, Ssst.. Niet zeggen. Mijn blauwe poncho en ik schuren het liefst zo anoniem mogelijk rond. @Schrijvengeluk, Ik hoop inderdaad niet dat hij met vrouwen smijt. Ik denk het niet. Ik bedoelde het ook niet. Maar ik kan het ook niet uitsluiten :) Dank voor je reactie.
24 oktober 2014 - 21:49

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor je link naar youtube, lekkere muziek. Je zin: Iedere vrouw had willen ruilen met die gitaar maakt het onpersoonlijk en daardoor afstandelijk. Waarom houd je het hier niet persoonlijk?
25 oktober 2014 - 14:02

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Anne, Dank je. Zelf ben ik niet specifiek fan van John Mayer (hoewel schokkerig mij niet het juiste woord lijkt. en mooie gitaarmannen zie ik zeker graag). Dit was een ultrakort verslag van een lange dronken -tussen drie vrouwen- discussie over lekkere gitaarmannen. Een vriendin van mij vond JM nogal lekker. Ps. 'Ain't no sunshine' kan niet vaak genoeg gecoverd worden. Gaaf nummer!
25 oktober 2014 - 23:19

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ryn, dank voor je reactie :) @Henny, Misschien is dat wel een goed idee. Toch vond ik zelf dat het wel een mooie verduidelijking was van de impact die hij op dat moment had op vrouwen. Zo'n massale man-met-gitaar-op-podium-is-aantrekkelijk reactie, laat maar zeggen.
28 oktober 2014 - 10:59