Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 15 Protocol

Waarom dit, waarom dat? Waarom zus, waarom zo? Overal geschreven en mondelinge protocollen Zelfs al op oude papyrusrollen Voor elke natie, stam en mens een eigen adat. Maar ik ben die regeltjes eigenlijk helemaal zat Overal op deze rare wereldbol leven volkeren met hun eigen protocol met hun vele gewoontes en gebruiken, Helaas vaak ook om te misbruiken. Ik word niet goed van al die rare dingen. Zoals het gedoe in hogere kringen een kostuum aan, of een stropdas om Ik vind het allemaal zo krom, zo stom. En toch doe ook ik aan al die codes mee. Weet wel, dat is allemaal voor de lieve vree want of je nu arm bent of rijk In wezen is iedereen gelijk. En regels moeten er voor ons zijn en blijven Opdat jij en ik en iedereen kan beklijven Dus je begrijpt misschien wel: soms zie ik het leven bijna als een hel, maar veelal vind ik het een vrolijk blijspel. Julesdulac.nl

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoge kringen, het lijkt mij een feest. Als ik daar ooit eens was geweest met een dure jurk en een diamant met een mooie man, aan de hand, Ik zou ernstig verschieten Als ik dan niet kan genieten door een man op dat feest die "gewoon" in zijn oude kloffie is geweest. Het leven zou eentonig zijn en niet meer zo leuk dus nee, het spijt me zeer, voor mij geen regelbreuk hopelijk snap je dat nu wel Beste schrijver Meneer Julesdulac.nl ;-)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is allemaal zo omdat we er, zoals je al aangaf, zelf mee akkoord gaan. Wel raar eigenlijk. Leuk om te lezen trouwens. Volgens mij de eerste rijmende versie van de opdracht.