Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #14 - Laatste brief naar huis

Mama, Het is me nog steeds niet duidelijk of dit echt is of een nachtmerrie. Het is alsof een lawine me op de grond drukt. Donder en bliksem om mij heen, het maakt me zo bang. Maar aan de waarheid valt niet te ontsnappen, de rotsen komen al op mij neer en de donder rolt: het is te laat. Medeleven is er niet voor mij, dat is ook niet nodig. Open je ogen, mama, zie hier je armzalige zoon. Hij is je sympathie niet waard. Was hij er net, dan ging hij alweer. Dan weer hoog, dan weer laag. Maar het maakt nu niet meer uit. Mama, het was een man. Het pistool tegen zijn voorhoofd, mijn vinger kromde om de trekker. Nu is hij dood. Mijn leven was net begonnen, maar het einde is al aangebroken. Alles is weggegooid en het is mijn eigen schuld. Maar ik wil niet doodgaan mama! Je had me nooit op deze aarde moeten zetten. Mijn tijd is nu gekomen, ik moet alles achterlaten en de waarheid in de ogen kijken. Het was nooit mijn bedoeling om je te laten huilen. Ga vanaf morgen verder, gewoon verder, alsof dit alles er niet toe doet. Iedereen kan het zien: het maakt me niets meer uit. Fred ---------------------------------------- Ik kon het niet laten :D

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow! Bohemian Rhapsody van Freddy mercury- Queen haal ik hieruit! Originele invulling! :thumbsup: Ik vul vanzelf zingend aan oehoe hoe! :D Waarom kon jij het niet laten?

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad, ik herkende zelf ook Bohemian Rhapsody. Ik vind dat je zijn wanhoop mooi hebt omschreven. Ik krijg ook medelijden met deze jongen, ook al heeft hij iemand vermoord. Goed gedaan!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad Bohemian Rhapsody! Ik had nog niet echt een idee maar toen ik begon met 'mama' ging het zingen vanzelf. Daarna kreeg ik het nummer natuurlijk niet meer uit m'n hoofd en ben ik er maar mee verder gegaan, kon het niet laten.. Bedankt!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja mooi! Ik had direct zo'n gevoel van: dit komt me ergens zo bekend voor. Bohemian Rhapsody dus. Heel orgineel gevonden zo!