Gebruik van omgeving opdracht 11
Via een brug die de Perzische golf inloopt, komt de taxi bij het zeven sterrenhotel Burl Al Arab aan. Het is een ongelooflijk mooi vormgegeven hotel, dat op een eigen eilandje in de zee staat. Het staat er zoals het Vrijheidsbeeld voor New York staat. Hoog, wit en imposant.
Vanochtend heb ik een mooi mantelpakje aangetrokken om een goede indruk te maken.
'Goedendag, u moet Veerle van de Wetering zijn', zegt een vriendelijke stem. Ik ben mevrouw Marshall’, en geeft me een warme handdruk.
Haar vriendelijke ogen stellen me gerust. Even dacht ik dat ik tussen al dat pracht en praal niet veel voorstelde. Ik ben het gewoon niet gewend om in zo’n omgeving te solliciteren.
Met iets meer vertrouwen stap ik na haar de roltrap op. De muur naast ons bestaat uit een grote aquarium, waardoor het lijkt alsof we zo de zee inkijken.
'Wij ontvangen de klanten altijd met een drankje naar keus. We hebben alle tijd en aandacht voor ze. Beleefdheid en klantvriendelijkheid zijn net zo belangrijk als professionaliteit’, verteld mevrouw Marshall terwijl we de beauty salon binnen stappen.
Nou dat leek mij in een hotel als dit ook niet anders kunnen. Gelukkig had ik wel ervaring opgedaan tijdens mijn stages in luxe beautysalons.
Even later loop ik met een goed gevoel naar de uitgang, en zie mezelf hier al rondlopen in dit sprookjesachtige decor van 1001 nacht.
HP, jonge dame solliciteert
Jonge vrouw solliciteert in
Jonge vrouw, niet rijk en
Jonge vrouw, heeft wel
Vrouw van midden 30 op
Hi Schrijvengeluk, ik
Iedereen begreep dat het om
Leuk Schrijvengeluk. En mooi
De hoofdpersoon is onder de