wekelijkse schrijfopdracht #11- omgeving-
‘If you need some cloths, it’s in my bedroom,' met een knipoog wees hij naar de deur rechts.
Met het badlaken om liep ze vanuit de badkamer, zijn slaapkamer in en was verrast door het grote bed. Mmm, als ze bleef zouden er hier heel wat magic moments kunnen plaatsvinden! Ze ging er met een plof dwars op liggen. Ach, zelfs op een spijkerbed zou het lekker met hem zijn, maar dan wilde zij wel bovenop! Grinnikend sprong ze van het bed af en liep naar de walk- in closet.
Wauw, wat een garderobe had deze man!! Ze liet haar vingers over enkele kledingstoffen glijden en zag bekende merken in de kleding staan. Er stond achterin een rietenmand met zwemkleding en ze viste er een bikini uit. Wat een minuscule lapjes stof! Zou ze deze wel passen? Een steek van gemis trok door haar heen toe ze zich herinnerde waarom ze de afgelopen maanden was afgevallen. Vlug trok ze een T-shirt van hem erover heen aan. Haar spiegelbeeld stemde haar tevreden.
Op de gang opende ze een deur en zag nog een slaapkamer. Verderop lag de keuken, die er akelig ongebruikt uit zag, en via de hal met een toilet kwam ze in de zitkamer waar een enorme bank en een 108 inch tv stonden. Aansluitend kwam ze bij een patio waar de mannen achter computers zaten. Ze liep door de glazen deur naar binnen. Meteen voelde ze de airco. Geïnteresseerd keek ze naar alle apparatuur om haar heen.
Ze is jong en ziet er
Ze gaat een avontuur beleven
Een chicklitdame met een
Goodlooking lady komt per
De omgeving is rijk,
Marietje, het is nu wel heel
Jonge vrouw die net in bad is
ik snap niets van een huis
Deze jonge vrouw is professor
Spannende setting. Jonge
Een vrouw van beneden de
Hi Mariejte ik verwacht niet