Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #10

Noa van Dijken was een alledaags meisje. Ze woonde in een stad, haalde normale cijfers en hield ze van lezen. Ze had een kat, Smile, waar ze vreselijk veel van hield. Ze heeft geen broertjes en zusjes, twee ouders waar ze dol op is, en een BFF, Sandra Visserman. Dan had je ook nog Melanie, ook een heel aardig meisje. Haar BFF, Sandra, had een neef, genaamd Max, waar ze ook goed mee bevriend was. Op het eerste gezicht had haar leven niks opwindends. Noa was blij met haar leven, waar ze iedere dag wel even naar de bieb kon huppelen, om daar wat nieuwe boeken te vinden. Ze vond het leuk om buiten te spelen, als de Raspen maar niet thuis waren. Dat waren de meest gemeenste buren ooit die altijd wat te zeuren, te mekkeren of te pesten hebben. Dat was het enige minpuntje. O ja, dan hadden we ook nog Noa's moeder, die het niet kon laten soms onnodig te zeuren over Noa's kleren, en terwijl het Noa helemaal niet om kleren geïnteresseerd was. Dan moest zij zo nodig mee naar de winkel. Verder was haar moeder heel lief. Noa had niks te zeuren.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom A little girl i... Wat goed dat je mee doet aan de schrijfopdracht. Mijn eerste indruk is dat het gaat om een meisje van een jaar of 11. Ze woont in een woonwijk van een groot dorp vlak bij het centrum.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Een jong meisje van een jaar of negen. Ze lijkt me aardig en ongecompliceerd. Maar ook nog jong en naïef. Het leven/verhaal van dit meisje kan letterlijk nog alle kanten opgaan.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Noa van Dijken is een heel gewoon heel aardig meisje van een jaar of negen. Vrolijk, ze houdt van lezen en heeft vriendinnetjes. Toch hangt er iets in de lucht. Ze is niet zo gewoon als ze lijkt. Omdat het alledaagse normale zo benadrukt wordt, denk ik dat ze niet alledaags blijkt te zijn, niet gewoon. Misschien beschikt ze over een speciale gave, misschien hangt er magie in de lucht.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een gehoorzaam, rustig meisje. Groep 7,8 of net brugklas. Serieus, leest graag, houdt van dieren en heeft 1 goede vriendin. Ze ziet haar leven zelf als niet spectaculair. Daar staat wat te gebeuren! Heeft ondanks kritiek op haar zeur moeder respect voor haar ouders.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vrolijk meisje van 10 jaar dat goed de wereld om haar heen observeert en er vooral het hare van denkt. Een jonge, ontdekkende kritische geest. Ik ben benieuwd wat op haar pad komt.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Een jong meisje van rond de 9 a 10 jaar die alles heeft wat haar hartje verlangt. Kleren kopen met haar moeder vind ze niet zo leuk. Ze houd van avontuur.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een jong meisje in een vinexwijk, waar ook gelukkig een biep dichtbij staat. Haar liefde voor boeken haalt haar uit de sleur. Met die buren is het niet pluis. Er broeit een conflict. Ze zal iets meemaken waarin ze een ontwikkeling gaat meemaken. Misschien is een boek een poort naar een andere wereld en gaat de pestkop mee het verhaal in.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vrolijk, jong meisje van een jaar of acht, negen, die een extreem gelukkig leven leidt. Ik denk uit je tekst te leiden dat er iets gaat gebeuren, iets abnormaals.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Een meisje van een jaar of 9 (groep 6), in de leeftijdsfase waarin BFF verbondjes gesloten worden. Ze houdt van lezen, katten en gaat graag naar school. Ze is wat minder blij met haar buren en haar moeders winkelgewoontes. Doodnormaal meisje.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een jong, onschuldig meisje dat op het eerste gezicht een gewoon leven leidt, maar dat weet je maar nooit, het kan ook een prima dekmantel zijn om niet op te willen opvallen.....

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo little girl ik verwacht niet veel nieuwe reacties meer. Wil je ons verklappen wat voor type je hoofdpersoon is en of je iets aan ons commentaar gehad hebt. Vast bedankt.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Noa is een normaal meisje, dat was goed. En er staat inderdaad wat te gebeuren! Dat was ook goed. Verder heb ik er veel aan gehad. Jullie hebben me laten zien dat ik een goed stukje heb geschreven.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh dat is mooi, little girl. alleen je reactie: dat is goed, komt over alsof de lezer het goed geraden heeft. Maar het gaat er om dat jij een goede indruk wekt. en dat heb je blijkbaar gedaan, prima