Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep leuven

Hallo medeschrijvers,

zijn er toevallig mensen in de buurt van Leuven die bereid zijn een schrijfgroep op te starten?
Het gaat er mij vooral om gegronde kritiek te kunnen krijgen en geven op geschreven werk. Mensen waarbij je terecht kunt voor een degelijk gesprek, en dat niet te ver van huis. Via internet is voor mij ook ok, maar het lijkt mij gemakkelijk om face to face over dingen te kunnen discusiëren, vragen te stellen en antwoorden te geven.

L.

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Louise wrote:
Hallo medeschrijvers,

zijn er toevallig mensen in de buurt van Leuven die bereid zijn een schrijfgroep op te starten?
Het gaat er mij vooral om gegronde kritiek te kunnen krijgen en geven op geschreven werk. Mensen waarbij je terecht kunt voor een degelijk gesprek, en dat niet te ver van huis. Via internet is voor mij ook ok, maar het lijkt mij gemakkelijk om face to face over dingen te kunnen discusiëren, vragen te stellen en antwoorden te geven.

L.

Ik zit in Antwerpen.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

louise, ik woon in leuven en ben wel geïnteresseerd. Laat maar iets weten mocht je dit bericht lezen en nog altijd zin hebt.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En die link doet het niet eens :P (nee, ik pas nadat ik erop klikte las ik de link, dus denk niet dat ik nou zo pervers ben) die Anoniem is raar.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet dat dit een zeer oud topic is, maar hoe zit dat met die schrijfgroep, is die er gekomen? Heb ook wel interesse namelijk. ... Kun je geen privéberichten sturen op dit forum? Weet er iemand hoe of waar ik Louise kan contacteren?