Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroepje in buurt van Doetinchem/Arnhem?

Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en zal mijzelf ook een beetje voorstellen. Ik ben Evelien, ben 22 jaar oud en woon in de buurt van Doetinchem. Al sinds dat ik een kind ben schrijf ik verhalen, maar ik ben pas sinds deze week echt serieus bezig met het schrijven als hobby. Graag zou ik in een schrijfgroepje zitten, zodat we elkaar kunnen helpen met opbouwende kritiek. Is er al zo'n groepje? Zo ja, kan ik hier dan bij? Zo nee, heeft er iemand interesse? groetjes, Evelien

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja ik heb interesse :D! (ik ben 21 en kom uit arnhem) en ik was al opzoek naar een schrijfgroepje inde buurt van arnhem!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo mensen, ja, ook ik heb interesse. Ik woon precies tussen Doetinchem en Arnhem in, namelijk in Wehl. Al van jongs af aan wil ik schrijven, maar tot nu toe heb ik altijd gekozen voor de veiligheid van een vaste baan. Nu moet ik weer opnieuw een keuze maken, een vaste baan of niet. Ik heb besloten mijn hart te volgen en dat boek te gaan schrijven. Een stimulerend groepje helpt daarbij. Groetjes,

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben nieuw op dit forum en dit een een uitprobeersel. Graag zou ik in contact komen, maar ik weet niet hoe dit nu precies werkt. Groetjes

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Annet Jansen: Je moet even naar het topic 'even voorstellen' gaan. Bij 'zoek' intypen. En bij 'recente reacties' kun je een aantal eerder gemaakte reacties zien. Eén en ander wordt op deze site nog verbeterd. Misschien is er wel een onderwerp dat jou leuk lijkt om over mee te kletsen!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Evelien, Als je interesse hebt om aan het schrijfgroepje deel te nemen, stuur dan een email naar Stephanie, haar emailadres staat hierboven aangegeven. Groetjes van Annet

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Evelien, is de schrijfgroep nog van de grond gekomen? Ik woon in Doetinchem en heb wel interesse! hartelijke groet, Nicole

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo Nicole, Om je vraag te beantwoorden,] het groepje is nooit echt van start gegaan, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds interesse heb om een groepje te starten. Groetjes van Annet