(kleine) Schrijfgroep Nijmegen
De laatste tijd zit ik weer steeds meer met het idee in mijn hoofd om me aan te sluiten bij een schrijfgroep in (de buurt van) Nijmegen, zodat het mogelijk is om naast online contact tzt ook verantwoord af te spreken in een leuke kroeg of voor een 'werk'-wandeling langs het water. Langs de Waal stroomt de verbeelding immers. Tot mijn verbazing zijn deze bijzonder moeilijk te vinden. Dus...
Gezocht: Nijmegenaren die op zoek zijn naar een leuke schrijversgroep. Zelf heb ik momenteel voornamelijk behoefte aan sparren, feedback, een 'schop onder mijn kont' om mijn inspiraties ook - helemaal - uit te werken en deze op te doen wanneer het even stokt. In het verlengde hiervan zoek ik dus gelijkgezinden die hier ook naar op zoek zijn. Alle genres welkom.
Graag tot snel! :)
Hoi hoi, Ik kom zelf uit…
Hoi hoi, Ik kom zelf uit Arnhem maar heb ook behoefte aan sparren, feedback en inspiratie. Heb je al wat gevonden?
Hi, ik kom uit Deventer en…
Hi, ik kom uit Deventer en ben ook op zoek, liefst bij mij in de buurt, naar een sparringpartner. Ik schrijf aan een thriller.
Hallo Marianne, ben je al…
Hallo Marianne,
ben je al gestart met een schrijversgroepje? Ik ben benieuwd! Ik woon in Lent en schrijf aan een roman. Zou fijn zijn contact te hebben. Hartelijke groet.
Hoi hoi, Ik kom zelf uit…
Dag Suus, Marianne, Berna en andere schrijfliefhebbers uit Arnhem e.o. Ik woon in Arnhem en ik teken, schilder en ik schrijf. In groepsverband schrijven heeft mijn voorkeur. Bijvoorbeeld 1 of 2 keer per maand daadwerkelijk bij elkaar komen .
Doe maar een voorstel. Eventueel tijdens de coronabeperkingen alleen e-mailcontact om elkaar wat te leren kennen.
Edy
72 jaar
Je mag ook reageren via:
www.edy.exto.nl
www.fnks.nl
Hoi Lynn_84, Het is al even…
Hoi Lynn_84,
Het is al even geleden, maar zoek je nog medeschrijvers? Evt. sluit ik me graag aan. Ik woon in Nijmegen, schrijf en werk momenteel aan meerdere verhalen.
Laat maar weten!
Groetjes, Linnekyn
Insta: nimmalinda
Dag Linnekyn, Begin…
Dag Linnekyn,
Begin vorig jaar is er even een schrijfduo uitgekomen, maar dat is een beetje doodgebloed. Wel (zeker in het in begin) wat aan gehad. Ik merk dat het weer kriebelt en ik weer verder wil. Ben ook aan het kijken naar cursussen bij mn de Lindeberg...
Als je iets op wil starten, ik houd me aanbevolen! :)
Groetjes
Ha! Ik kom niet uit Nijmegen…
Ha! Ik kom niet uit Nijmegen, maar kom er wel graag. Mag ik ook aansluiten?
Natuurlijk! Zoals ik al zei…
Natuurlijk!
Zoals ik al zei lijkt het me het leukste/fijnste om niet alleen online, maar ook live af te kunnen spreken. En wie komt er nu niet graag in Nijmegen? ;)
Hoi! Ik geloof dat ik deze…
Hoi! Ik geloof dat ik deze oproep een aantal maanden geleden ook zag staan maar toen twijfelde.
En nu zie ik dat er recent nog is gecommuniceerd. Dus ik doe toch een gooi! Zijn jullie momenteel nog actief?
Ik zou graag meedoen, woon in Nijmegen!
Hoi, Ik woon in…
Hoi,
Ik woon in nijmegen en zou graag aansluiten bij wat gaande is. Online en offline
Hoi, ik woon in Nijkerk,…
Hoi, ik woon in Nijkerk, maar ik zou graag online een keer willen aansluiten!