Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online samen schrijven, vanavond nog!

Wie verveeld zich, net als ik, en heeft er vanavond nog zin in om online op msn samen aan een verhaal te schrijven. Kom wees spontaan, what the heck ;)

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie geschreven hebben en hoe jullie dit hebben aangepakt? Wel leuk om zo samen iets te gaan schrijven. Misschien is het leuk om met een grote groep iets te verzinnen waar een spelvariant in zit.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie geschreven hebben en hoe jullie dit hebben aangepakt? Wel leuk om zo samen iets te gaan schrijven. Misschien is het leuk om met een grote groep iets te verzinnen waar een spelvariant in zit.
Dat klinkt erg leuk Taske, zou jij meedoen aan een groep variant?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja het was erg leuk Waus, maar ehhh als je wil weten hoe het ging, of gaat, kom je het toch ook een keertje met me uitproberen? ;)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat leuk. Waar gaat het verhaal over? Ik hoop dat het een succes geworden is.
Als mijn co-schrijver het er mee eens is, zal ik het begin stukje van het verhaal wel hier neerzetten, maar dat kan ik niet zo maar eenzijdig beslissen

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie geschreven hebben en hoe jullie dit hebben aangepakt? Wel leuk om zo samen iets te gaan schrijven. Misschien is het leuk om met een grote groep iets te verzinnen waar een spelvariant in zit.
Dat klinkt erg leuk Taske, zou jij meedoen aan een groep variant?
Zou misschien leuk zijn een soort van spelvariant. Wekelijks een opdrachtje. Een opdracht kan zijn bijv. dat je een half A4tje schrijft waarvoor je de ingredienten krijgt. Bijv. de plaats, de personen en wat er gebeurd. Misschien leuk om te lezen wat iedereen voor verhaal schrijft met dezelfde ingredienten. Het kan natuurlijk ook een totaal andere opdracht zijn.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt leuk Taske, Ik denk er even over na, mischien dat we wel zo´n topic kunnen openen...........
Ja als er animo voor is ;-) En als het mag op dit forum, dat weet ik niet.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In plaats van dat iedereen met dezelfde ingredienten een verhaal schrijft, zouden we ook samen een doorlopend verhaal kunnen schrijven. Dat we omstebeurten een stukje eraan schrijven. Zou dat iets zijn?

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja dat klinkt ook leuk. Ik denk dat er wel veel schrijfvarianten te bedenken zijn. Maar de vraag is natuurlijk ook, heeft iedereen er zin in :-)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou dat is het handige met een doorschrijfverhaal. Niet iedereen hoeft er zin in te hebben. Je kunt ook gewoon met twee mensen beginnen, als iemand dan later de inspiratie vindt kan ie gewoon meedoen

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vervolgverhalen zijn hier al eens geprobeerd (op welk forum niet...). Gaat tien posts lang goed en daarna komt er iemand die niet de moeite neemt bij te lezen en daarna heeft niemand er meer zin in ;)

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vervolgverhalen zijn hier al eens geprobeerd (op welk forum niet...). Gaat tien posts lang goed en daarna komt er iemand die niet de moeite neemt bij te lezen en daarna heeft niemand er meer zin in ;)
Een kort verhaal schrijven met vaste ingredienten dan? Is dat al eens uitgeprobeerd?