Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Jeugdliteratuur & -poëzie Utrecht

Schrijf je ook graag (korte) verhalen en/of poëzie voor jeugd? Lijkt 't je iets om driewekelijks samen te komen om te schrijven, voor te dragen uit eigen werk, feedback te ontvangen op jouw schrijfkunst, etc.? En woon in je in Utrecht? Laat dan van je horen! Sinds een jaartje schrijf ik weer en ik merk dat ik het fijn zou vinden om samen met anderen te sparren over je eigen werk, een steuntje in de rug zijn wanneer je vastloopt, een stok achter de deur hebben om te blijven schrijven/tikken. Ik zou daarom graag een schrijfgroep (4-8 personen) beginnen waarin jeugdliteratuur & poëzie voor baby tot young adult centraal staat. Alle genres zijn welkom. Niveau zal amateur, amateur+ en semi-professioneel zijn. Een eigen uitgave/publicatie is zeker niet nodig, daar gaan we juist samen naar toe werken :-) Een schrijfdocent (incidenteel of structureel) inhuren voor specifieke thema's is zeker een idee wanneer iedereen dat ook wilt. We komen samen in een cafe, bibliotheek of misschien zelfs een vast stekkie in een cultureel centrum… Ik hoor graag van je! Groet, Isabelle

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Isabelle, Pas geleden is er een oproep geweest voor een schrijfgroep in Zeist, daar heb ik me voor aangemeld. Het is vlak bij Utrecht, dus wie weet kan je je nog aansluiten. Het is niet allemaal jeugdliteratuur, maar misschien dat dat juist ook wel meerwaarde kan hebben. groetjes Bibi

Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Isabelle, Pas geleden is er een oproep geweest voor een schrijfgroep in Zeist, daar heb ik me voor aangemeld. Het is vlak bij Utrecht, dus wie weet kan je je nog aansluiten. Het is niet allemaal jeugdliteratuur, maar misschien dat dat juist ook wel meerwaarde kan hebben. groetjes Bibi
Dank je, Bibi. Ik zal 't onthouden. Vooralsnog begin ik graag in Utrecht, maar wie weet kom ik straks bij jullie terecht wanneer dit nog niet van de grond komt. Groetjes, Isabelle

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Isabelle, Ik ben ook woonachtend in Utrecht en al een tijdje op zoek naar een schrijfgroep. Mijn interesses liggen op allerlei gebieden en heb ook inmiddels veel cursussen gedaan. In het najaar start ik weer een cursus maar ik zou wel geïnteresseerd zijn in een schrijfgroep. Mogelijk zou ik nog een of twee andere kunnen vinden die dit ook willen. groeten Helen

Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Isabelle, Ik ben ook woonachtend in Utrecht en al een tijdje op zoek naar een schrijfgroep. Mijn interesses liggen op allerlei gebieden en heb ook inmiddels veel cursussen gedaan. In het najaar start ik weer een cursus maar ik zou wel geïnteresseerd zijn in een schrijfgroep. Mogelijk zou ik nog een of twee andere kunnen vinden die dit ook willen. groeten Helen
Hi Helen, Leuk dat je reageert! Ik heb je een PM gestuurd zodat we verder kunnen spreken over een schrijfgroep. Groet, Isabelle