Schrijfgroep Jeugdliteratuur & -poëzie Utrecht
Schrijf je ook graag (korte) verhalen en/of poëzie voor jeugd? Lijkt 't je iets om driewekelijks samen te komen om te schrijven, voor te dragen uit eigen werk, feedback te ontvangen op jouw schrijfkunst, etc.? En woon in je in Utrecht? Laat dan van je horen!
Sinds een jaartje schrijf ik weer en ik merk dat ik het fijn zou vinden om samen met anderen te sparren over je eigen werk, een steuntje in de rug zijn wanneer je vastloopt, een stok achter de deur hebben om te blijven schrijven/tikken.
Ik zou daarom graag een schrijfgroep (4-8 personen) beginnen waarin jeugdliteratuur & poëzie voor baby tot young adult centraal staat. Alle genres zijn welkom. Niveau zal amateur, amateur+ en semi-professioneel zijn. Een eigen uitgave/publicatie is zeker niet nodig, daar gaan we juist samen naar toe werken :-) Een schrijfdocent (incidenteel of structureel) inhuren voor specifieke thema's is zeker een idee wanneer iedereen dat ook wilt.
We komen samen in een cafe, bibliotheek of misschien zelfs een vast stekkie in een cultureel centrum…
Ik hoor graag van je!
Groet, Isabelle
Hoi Isabelle, Pas geleden is
Bibi Koen schreef: Hoi
Hoi Isabelle, Ik ben ook
HelenBarnhoorn schreef: Hoi