Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online Schrijfgroep BehindTheLines

Heej, Ik heb een online schrijfgroep aangemaakt. Het heet BehindTheLines. Je kunt er vanalles doen. Leden mogen wedstrijden uitschrijven, 'lessen' volgen van andere leden. En daarnaast heeft iedere schrijver een eigen plek waar hij zijn teksten kwijt kan en waar door anderen op kan worden gereageerd. Vandaag heb ik vanalles opgestart; nu nog de leden ;) Klik hier en we hopen u te mogen welkomen! http://www.createforum.com/behindthelines/index.p… BehindTheLines Voor en Van creatieve schrijvers.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En waarom zouden we van jouw forum lid worden als we hier al een goed forum hebben? Leg ons dat eens haarfijn uit, dan komen we wellicht allemaal langs. Wat bied je ons aan extra's bedoel ik dan.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Schrijven jullie in het Nederlands of in het Engels? Als je in het Nederlands Schrijft, waarom dan een Engelse naam?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pfoe, ik vond jullie reacties niet heeeel erg aardig :unibrow: ;-) Ik heb ff een kijkje via de link genomen en zie geen extra's waar Zjors het over had. Integendeel... Hoe wordt ik student - met dt :eek: interressant.... met dubbel r Niet best voor zo'n forum.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Alies, Je schrijft: 'En daarnaast heeft iedere schrijver een eigen plek waar hij zijn teksten kwijt kan en waar door anderen op kan worden gereageerd.' Wat bedoel je met teksten? Kun je daar ook verhaalfragmenten plaatsen?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Alies, zoals je merkt wordt dit soort initiatieven met enige scepsis ontvangen. Je bent niet de eerste die op dit forum een verhalenforum of iets dergelijks aankondigt. Meestal biedt het weinig toegevoegde waarde en overlapt het in zeer grote mate met Schrijven Online. Daarom zou je startbericht ook een stuk uitgebreider moeten zijn om juist de verschillen te beschrijven en de gedachten erachter.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het was ook niet mijn bedoeling om onvriendelijk te zijn hoor Eliesje en Alies. :o Maar het is wat Dries zegt: regelmatig komen er hier dit soort berichten langs en natuurlijk is het leuk als er overal op het net over schrijven wordt gepraat. Maar het kost allemaal tijd om al die fora in de gaten te houden en levendig te houden en dan vraag ik me soms af: waarom steken mensen tijd in zoiets als ik niet zie wat het nog toevoegt.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmmm ja ik snap et =) Heb ik serieus wordt met dt geschreven?! Slecht hoor, zal gelijk even nakijken *edit; ik heb het ontdekt. Dat was wel een ernstige fout inderdaad* ;) Oh en interessant kan ik wel verklaren; ben dyslectisch en heb met bepaalde woorden gewoon moeite. Maar ik doe mijn best om dat soort fouten uit te bannen. Naja mijn idee hierachter was dat een kleine groep elkaar ging ondersteunen in het schrijven. Dus niet een forum bomvol mensen zodat er misschien een berichtje aan de aandacht verloren gaat. Meeste schrijfgroepen zijn in het echte leven en daar kan ik niet heen. Ik wou ook de afstand tussen ouderen en jongeren verkleinen, door middel van het feit dat je dat niet kunt zien aan de namen. Uhm jah dat met dat student gebeuren; ik deed ergens mee aan een project op internet, waar er leden van de groep de andere leden dingen gingen leren met behulp van zelfgemaakte lessen/opdrachten. Maar die site gaat straks failliet omdat de provider ermee ophoudt. Waarom ik mijn tijd erin steek; omdat ik er de tijd voor heb. Ik heb ongeveer een jaar een Johnny Depp fansite in de lucht gehouden, maar die gaat per 30 februari weg, omdat diezelfde provider van daarnet ermee ophoudt. Ik zal ook niet teleurgeteld zijn als er voor mijn forum totaal geen animo is hoor ^^ Het was een plotseling idee en was wel benieuwd of het ver kan komen. Echt veel verwachtingen heb ik er nog niet van ;)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt sites gewoon naar een andere provider verhuizen zonder dat de bezoeker er iets van merkt, en 30 februari staat niet op mijn kalender.