Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

(online) schrijfgroep gezocht omgeving Alphen a/d Rijn (bij Leiden)

Graag sluit ik mij aan bij een bestaande Schrijfgroep óf start ik zelf een Schrijfgroep op. Ik heb (nog) geen ervaring met een Schrijfgroep. Ter info Op mijn site schrijf ik regelmatig blogs (anderen mogen dat ook) en vorig jaar begon ik met het schrijven van een boek. Maar ik kan wel feedback gebruiken en zie ernaar uit ook andermans werk te lezen en te voorzien van feedback. Daarnaast organiseer ik een maandelijks Schrijfcafé in Alphen a/d Rijn (in de toekomst wil ik die zelf ook gaan geven) en startte ik onlangs 'The Artist’s Way – online cursus' met gelijk de eerste keer 30 (!) deelnemers.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Sonja, zou je een beetje terughoudend kunnen zijn qua zelfpromotie? Ik heb de links uit je stukje verwijderd en je onderschrift, met 10(!) links, ingekort (maximum is 3 regels). Lees de regels van de site anders nog een keer goed door.

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry Dries, reclame maken (in de negatieve zin van het woord) was helemaal niet de bedoeling. Ben net nieuw hier, dus nog even m'n plek vinden en ik pas me graag aan aan de 'huisregels' ;-)