Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Samen verhaal schrijven

Hoi, ik ben nieuw hier en zoek een/meerdere co-auteur(s), omdat het leuk is om samen een verhaal te schrijven en het altijd interessant is om je eigen werk te laten beoordelen. Ik schrijf het liefst fictie. Ik kan ook niet elke dag een nieuw stukje schrijven, omdat ik zelf ook met andere verhalen bezig ben. Ik zoek min. 1 persoon, maximum 3. En liefst iemand die blijft mee-schrijven, want meestal als ik (op andere sites) een verhaal met meerdere schrijvers begin, loopt dat vast omdat iedereen stopt met schrijven. Als je geïnteresseerd bent, mag je in dit topic een reactie zetten. :)

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik woon in Antwerpen en heb een opleiding audiovisuele technieken achter de rug. ik zou graag scenarios schrijven of mijn ideeën verder uitwerken om zo te kunnen gaan aankloppen bij producenten en productiehuizen. Ik kan dus wel hulp gebruiken bij het uitwerken van synopsis tot scenario. Heb je zin om mee te werken of scriptdokter?

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké, misschien kunnen we verder bespreken via e-mail, die van mij is miloney@live.be :) P.S. Mocht nog iemand zin hebben om samen te schrijven, ik kan best meerde verhalen tegelijk schrijven :D

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil wel ik heb op dit moment niet echt een verhaal waar ik mee bezig ben alleen maar een idee, dus ik heb alle tijd. Is het een Fantasy verhaal want ik schrijf het liefst Fantasy. Maar ik hoor het nog wel.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mijn lijkt het ook wel leuk maar ben erg eenzaam schrijf gedichten om van me af te schrijven en sins een maandje verhatjes over tessa dat ben ik maar wil ze delen maar geen idee waar ik dat kan doen en toen kwam ik deze site tegen en kijken en afwachten wat het me brengt en wie het leuk vind om met me te delen of ik met iemand van deze site